Goede tijden, slechte tijden

Salina
En niet anders!
Ludo (gespeeld door Erik Vogel) is vermoord!!
Maar wie heeft het gedaan? :?

Als het maar weer geen langdradig verhaal word. Nu zit de spanning er nog wel in, maar als het weer zo langdradig word net als bijvoorbeeld het deel met frits van houten en sjors dan word de serie al gelijk weer saai!
Andy
Heerscht
GTST kennende is dit zo opgelost. Die bouwen in een week spanning op en zorgen er vervolgens voor dat de spanning binnen en dag weg is.

Martine Hafkamp komt ook weer terug, heb ik vernomen.
Andy
Heerscht
Het valt langzaam allemaal op zijn plaats. Nick ontvoerd door Lieve, Ludo zet zijn dood in scène en Morris schijnt de moordenaar te zijn. Gaat Jack Ludo pijn doen?
Salina
En niet anders!
Ja, wat een spanning de afgelopen weken :#
Ludo overleeft alles
Andy
Heerscht
Ik vind het nu wel mooi geweest met dat gezeik rond Ludo, er mag wel een andere verhaallijn in komen.
Martinos
Lid
Wat een ramp die soap zeg.

Zo slecht geacteerd en zo'n slechte verhaallijn, daar wordt je echt niet blij van.
Andy
Heerscht
De verhaallijnen zijn op zich te slecht en ze worden te snel uitgespeeld. Soms is het te ongeloofwaardig, maar goed. Het is wel leuk om te volgen.
Mill
Lid
Ik WIST gewoon toen ludo werd vermoord dat hij niet dood zou zijn, gtst is namelijk geen gtst zonder ludo
Andy
Heerscht
Nu Morris weg is wordt het weer leuk eigenlijk. Ludo op het goed pad
Salina
En niet anders!
Ik volg gtst op het internet door de verhalen te lezen.
Maar Ludo op het goede pad? Dat is toch helemaal niet leuk :r:r
Andy
Heerscht
Eigenlijk wel. Hij heeft inmiddels de schuld bij Robert ingelost. Hij deed heel aardig tegen Fos toen die met Nina binnenkwam. Hij bracht de baby van Charlie naar huize Fischer. Hij heeft zelfs Sjors, Janine en Barbara met een smoes bij elkaar proberen te brengen. Maar goed, iedereen kotst hem nu uit. GTST kennende duurt dat een maandje of 2 en dan is ineens iedereen dikke vrienden.
Darth Vader
The Force
laatst een stukje meegekeken hier thuis maar ik vind het nivo zo laag. het gaat nergens over
Andy
Heerscht
Dat Zweedse meisje vandaag in GTST. Zag er goed uit en een leuk taaltje dat Zweeds.
Debz
Lid
Ik geloof dat Nick de Ludo-kant op gaat
Salina
En niet anders!
Ik mis GTST :(
Andy
Heerscht
Kan ik goed geloven. Het is echt spannend. Noud die gisteren werd gezien door Barbara en Robert in Curaçao. Jack viel uit tegen Bing toen Bing ongehoord binnenkwam.

Ik geloof ook dat Nick de nieuwe badguy gaat worden.
Salina
En niet anders!
Wat doen Barbara en Robert dan in Curacao?
Andy
Heerscht
Een vakantie om bij te komen van alle ellende die ze hebben doorgemaakt met Charlie en Morris.
Freak
HALT - Topical
Sta je op het strand beetje met elkaar te spelen
Zie je opeens arnoud op het strand werken
Topical! - Share your passion!
Debz
Lid
Ja, een beetje nep hoor!!
De kans dat ze allebei tegelijkertijd naar Curacao gaan is erg klein
Bovendien: Curacao is groot, daar hoef je elkaar echt niet tegen te komen
Het strand is ook groot, en dat hij nu net 50 meter van hem vandaan zand staat te schoffelen
En dat meteen op de eerste dag van Robert en Barbara's vakantie.
Andy
Heerscht
Het leuke is dat ze hem later nog een keer in een café zien. Hoe toeristisch is Curaçao, lijkt me sterk dat hij dan weer in dezelfde tent komt.

Sowieso vind ik dat hele gedoe met die Noud nergens over gaan, schrijf die gast gewoon uit de serie en schrijf dan gewoon wat Zweedse meiden in de serie.
Andy
Heerscht
Suffe aflevering vandaag. Handelt Jack tegenwoordig in wapens?
Funky
Lid
waarom kijken mensen ditin hemelsnaam?! :k
Andy
Heerscht
Omdat mensen iets zoeken om de tijd te doden, misschien?
Funky
Lid
ga dan iets kijken met inhoud?
Andy
Heerscht
Hehe, ik vind het wel lachen hoe ze het telkens verzinnen bij GTST en ik volg het eigenlijk omdat ik het vroeger altijd keek.
Funky
Lid
ik heb het verplicht moeten kijken bij mn ex :r
Wat dat betreft, ben k blij dat het uit is haha!
nee, maar ik snap echt niet dat mensen hieraan verslaafd zijn... en er voorthuisblijven..
Andy
Heerscht
Ik blijf er niet voor thuis hoor. In feite mis je niets als je een aantal afleveringen mist. Wat bij een andere serie wel is. Als ik een aflevering van Prison Break mis, dan mis ik dus veel. Gelukkig heb ik daarvan nog niets gemist
Funky
Lid
nee ik zeg ook niet dat jij dat doet
maar er zijn el mensen die dat doen
Salina
En niet anders!
Bijvoorbeeld ik
Andy
Heerscht
Matige aflevering, het ging weer nergens over en dan vraag ik me toch af waarom ik eigenlijk kijk.
Andy
Heerscht
Lekker spannend vandaag. Jack handelt in wapens en Fos versiert de Zweedse Skylar.

Rick
//
Ja, leuk meissie :y

Maar ik vind het niveau nog wel achteruitgaan... Steeds neem ik me voor niet meer te kijken maar toch doe ik het
Andy
Heerscht
Quote:
Robin Zijlstra, die in 2004 bij de tien finalisten van Idols hoorde, krijgt een rol in GTST. Hij wordt Milan, de zoon van Robert Alberts.

Robin was ook te zien in de serie Hotnews.nl op Jetix. De rol van Milan werd eerder gespeeld door Wouter de Jong. De zoon van Robert keert dus weer terug in de serie.

Dit kan er ook wel bij. Morris die drie keer veranderd is, Charlie die al door een ander is gespeeld. Bij GTST is niets te gek
Rick
//
Bron?
Andy
Heerscht
De Telegraaf: Ex-Idol in Goede Tijden
Rick
//
Lekker bezig
Andy
Heerscht
Hoe gaat het morgen aflopen met dat kind en de wapenhandel van Jack?
Rick
//
Die wordt ontvoert natuurlijk, in de koffer waar eerst de wapens in zaten.
Andy
Heerscht
Of meteen afgemaakt
Andy
Heerscht
Nu bevestigd zelft GTST.nl zelf dat Milan terugkomt
Rick
//
Er komt nog iemand in, de dochter van Rosa:

Andy
Heerscht
Haha, het belmeisje Gigi Ravelli. Die geruchten hoorde ik al elders
Rick
//
Ik vind haar wel sprekend op Rosa lijken trouwens!
Funky
Lid
nog een reden om er niet naar te kijken.... ><
Andy
Heerscht
Voor mij juist wel
Funky
Lid
jongens.....
Mijn neef gaat ook gewoon die belspelletjes kijken waar zij staat >< Hij is gek...
Andy
Heerscht
Bericht op de site van GTST:

Gigi speelt de dochter van Rosa
Gigi Ravelli is hot. Nu het bij Nederland bekend is dat ze bij Goede Tijden, Slechte Tijden gaat spelen, wil iedereen haar spreken. Natuurlijk kunnen wij nog nèt even wat meer over haar rol vertellen dan al die anderen.

Gigi gaat in GTST de rol spelen van fotografe Lorena Gonzalez. In haar jeugd heeft Lorena op een privé-school in Zwitserland gezeten. Rosa heeft altijd hard gewerkt om die school te kunnen betalen. De laatste jaren woonde Lorena echter met haar vriendje in Zuid-Afrika waar ze in weelde leefde. Nu haar relatie uit is, staat ze onverwacht weer bij haar moeder op de stoep en die is in eerste instantie dan ook stomverbaasd haar dochter bij de familie Sanders te treffen. Al snel vindt het Rosa het natuurlijk ook ontzettend leuk om Lorena na al die jaren weer te zien. Maar wanneer de mooie Lorena haar oog laat vallen op een loaded goodlooking Meerdijker die wel heel dicht bij Rosa staat, is ze een stuk minder enthousiast…

Gigi Ravelli ken je waarschijnlijk van NET5 waar ze een tijd lang televisiegames presenteerde. Daarnaast is ze ook iedere week te horen op het radiostation Caz! Gigi is vanaf 7 april te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden.

=====

Dus GTST is aan het vernieuwen en personages de serie in aan het schrijven. Want het schijnt dat er nog een meisje in de serie komt rond de leeftijd van Florien en Nina, dit gebeurt pas over een paar maanden. Zou dat de terugkeer van Fay betekenen? Hopelijk werkt het goed voor de kijkcijfers. Het beste is gewoon om Arnie terug te laten komen
Andy
Heerscht
Fos die nog niets met Skylar doet dankzij waanbeelden :r
krissy
Lid
heb t echt in geen eeuwen meer gezien... volgens mij is t nu heel anders (andere pers. enz) maar vast nog steeds voorspelbaar..