draadloos internet

Salina
En niet anders!
Van de week was de bliksem bij ons ingeslagen.. Beeldscherm kapot, modem van internet kapot! We besloten maar gelijk de computer naar mijn kamer te verhuizen en draadloos internet te nemen!

Wat zijn jullie voor en nadelen van draadloos internet?

Het is alleen heel erg stom dat de zendingen nu versterkt moeten gaan worden omdat het anders mijn kamer niet bereikt!
thyster
dat ben ik dus
de verbinding valt soms weg met draadloos internet. verder is het wel handig dat je overal kunt werken (als je een laptop hebt teminste)
Salina
En niet anders!
Ik heb geen laptop, maar anders moesten we alle draden naar boven trekken

Maandag of dinsdag komt de nieuwe modem pas binnen.. Nu leef ik op ripped internet :o
Andy
Heerscht
Het heeft ook zo zijn voordelen. Je hebt geen last van kabels. Nadelen is dat des te verder van de modem je bent des te zwakker het signaal wordt en daarbij kan het dus ook wegvallen.

Zorg er wel voor dat je de modem goed instelt en dus goed beveiligd, anders zitten anderen ook via jouw modem te internetten.
Grey
In de Wolken
Wij hebben thuis op onze DVD-speler een draadloos zendertje zitten dat het beeld naar de tv zend... best handig maar loop je tussen deze straal door zie heb je geen beeld meer... en dan nog ff het draadloos internet, zodra deze zender aan staat (van de DVD-speler) blokkeert hij al het verkeer in huis en kan alleen de computer bij ons in de woonkamer nog internet ontvangen...

best irritant