Cocktail
Salina
En niet anders!
Gepost op: Zondag 13 Augustus 2006 19:48
Gisteren heb ik tijdens het stappen een heerlijke cocktail op. Love on the beach heet hij. Nu mijn vraag of iemand het recept van deze cocktail heeft? Kan hem nergens vinden.
De ingrediënten stonden op de kaart erbij maar we hadden al redelijk wat wijn op dus weten 't niet meer.
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 13 Augustus 2006 20:05
Sex On The Beach:
10 ML Absolut Wodka
10 ML Midori
10 ML Chambord
5 ML Grapefruit Juice
18 ML Cranberry Juice
This can be on the rocks or up... but best on the rocks! Start with the Midori since it is heaviest, then the Chambord and the Absolut. Fill the glass 2/3 full with Cranberry juice, and then a splash of grapefruit for color. It should be an orangish-red color. Garnish with several cherries.
Gepost op: Vrijdag 18 Augustus 2006 00:13
wordt dus thuis uitproberen
Grey
In de Wolken
Gepost op: Vrijdag 18 Augustus 2006 01:14
nee... ik zou em anders klaar maken... tis lekkerder om "crushed ice" te gebruiken... zelfde als bij een "Mango Madnes" of een "Magarita"...
"Bij ons" in het restaurant verkopen we veel verschillende... eentje die erg lekker is is de:
Tequilla Sunrise:
20 ML Tequilla
Glas bijvullen met Jus 'd Orange
3 Ijsblokjes
en dan Grenadine boven op de ijsblokjes schenken... dit zorgt er voor dat deze naar de onderkant zakt en zo krijg je een echte "Zonsopgang"
heb er nog wel een paar... vraag maar als je zin hebt...
Salina
En niet anders!
Gepost op: Vrijdag 18 Augustus 2006 02:11
@ Andy, nee jij heb recept van Sex on the beach en zocht love on the beach!
Maar ben nu terug van uitgaan en heb hem weer op en hij is gemixt met meloenlikeur, vodka en sinaasappelsap...
was weer lekker
Salina
En niet anders!
Gepost op: Vrijdag 25 Augustus 2006 12:07
Gisteren heb ik een mixje op dat raketje heet en smaakt naar het bekende ijsje: de raket!
heeeeeeeeeerlijk