Shoppen!
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 8 Augustus 2006 19:52
Een topic voor de shopverslaafden onder ons! Waar vind jij dat je het leukst kan shoppen? Waarom?
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 8 Augustus 2006 19:58
Brussel vind ik zelf 1 van de vetste steden om te winkelen. Het is hier vandaan ongeveer 1,5 uur in de trein! Veel bekende merken maar net een ander soort model die bijvoorbeeld in Nederland niet te krijgen zijn.
Verder ga ik om de maand naar Antwerpen! (kwartier hier vandaan)
Amsterdam vond ik ook heel erg vet door het nonchalante wat je daar in de kledingstijlen ziet.
Londen vond ik te groot, ik liep helemaal kwijt! Daar moet je echt weten waar je moet zijn.
Berlijn ben ik ook geweest, was ook megavet alleen zijn de winkels daar wat duurder, het waren vooral merken als La Coste, Hugo Boss, Armani!
Barcelona en Praag ben ik ook nog geweest en dat is net zoiets als in Nederland. H&M, Zara, Footlocker etc. Aparte kledinglijnen zijn daar ook niet echt en qua kledingstijl zijn ze ook niet erg orgineel.
Ja ik ben heel erg koopziek :$ Ik wil nog echt heel erg graag naar Milaan op vakantie!
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 8 Augustus 2006 23:27
Mij interesseert het niet zo veel. Ik vind steden overigens wel leuk om te bezoeken en in Praag hing een leuke sfeer.
Gepost op: Dinsdag 15 Augustus 2006 17:34
Ik winkel meestal in Utrecht, Arnhem of Amsterdam. En als ik korter ga even snel naar Amersfoort. Maar ik shop niet zo vaak en ik ben zeker niet koopziek. Meestal ga ik met een vriendin, maar ik vind het ook niet erg om alleen te gaan. Dat heeft het voordeel dat je geen rekening met elkaar hoeft te houden.
Gepost op: Zondag 20 Augustus 2006 11:25
leukste shopstad is toch echt barcelona kun je dagen rondkijken en toch nog niet alles gezien hebben, wel jammer dat je niet ff zo in de bus springt en er in n kwartiertje bent.. btw ook redelijk nutteloos om 4 dezelfde winkels naas elkaar (wel af en toe 1 winkel ertussen) te vestigen. Als je echt de kleine winkeltjes opzoekt vind je daar ook zeker aparte(re) stijlen, hoor. verder is parijs ook wel leuk en om maar ff in NL te blijven, dan arnhem of utrecht.