Birgit geeft les in veilig vrijen
Andy
Heerscht
Gepost op: Woensdag 14 Juni 2006 12:52
Zangeres Birgit kruipt in de huid van stewardess om veiligheidsinstructies over vrijen te geven. De campagne moet jongeren die op vakantie gaan bewust maken van het belang van condoomgebruik.
In het spotje spoort Birgit haar passagiers aan om veilig te vrijen en laat ze met behulp van een dildo zien hoe je een condoom om moet doen. De muziekzenders MTV en TMF vertonen de clip vanaf donderdag. Ook is het spotje te zien in vakantiebussen en op televisieschermen in het voortgezet onderwijs.
Volgens Soa Aids Nederland willen de meeste jongeren wel veilig vrijen, maar pakt dat in de praktijk vaak anders uit. In 2005 had een derde van de jongeren seks met een nieuwe partner tijdens de vakantie en 30 procent hiervan had niets gedaan om een soa te voorkomen, aldus de organisatie.
Andy
Heerscht
Gepost op: Woensdag 14 Juni 2006 12:54
Of het zal helpen dat is maar de vraag. Campagnes lijken niet echt te helpen. Zowel bij veilig vrijen als met alcohol. Jongeren doen wat ze willen en laten zich niet zo snel beïnvloeden.
Gepost op: Woensdag 14 Juni 2006 22:11
Ben benieuwd, dit is wel een radicaal andere manier van benaderen dat via zwart wit boekjes met jip en janneke stijl poppetjes...
www.host-masters.net - Webhosting & Domeinregistratie
Gepost op: Donderdag 15 Juni 2006 15:39
Was er vorig jaar niet ook zo iets?
Gepost op: Woensdag 21 Juni 2006 20:47
Dat was een tv serie geloof ik Rosa, vrijen enzo... toch?
Andy
Heerscht
Gepost op: Woensdag 21 Juni 2006 20:56
Neuken doe je Zo? Spuiten en Slikken? Of was het toch een ander
Gepost op: Woensdag 21 Juni 2006 22:46
Ja die eerste ja
Salina
En niet anders!
Gepost op: Donderdag 22 Juni 2006 18:31
Haha, ik denk dat de meeste jongeren die lak aan condooms hebben zich niet laten ompraten door de media. 
Wel grappig verzonnen!
Grey
In de Wolken
Gepost op: Vrijdag 18 Augustus 2006 01:17
mwa... als ze niet willen... moeten ze het zelf weten, kan me er niet echt druk om maken of je jezelf nu een SOA aan"n....kt"