Jouw Toekomst
Andy
Heerscht
Gepost op: Woensdag 31 Mei 2006 18:45
Hoe zien jullie je eigen toekomst? Waar ben je voor aan het leren en wat ga je na de studie precies doen? Kortom: Wat zijn jullie plannen.
Ik begin zelf volgend jaar aan een HBO opleiding op computergebied. Om precies te zijn: Multimedia. Daarna hoop ik aan de slag te kunnen als webprogrammeurd bij een bedrijf of via een eigen bedrijf.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Woensdag 31 Mei 2006 19:05
Nog twee jaartjes SPW en dan :?
Gepost op: Zondag 18 Juni 2006 14:34
ik heb geen idee.
ben administratie aan het doen.
Gepost op: Woensdag 21 Juni 2006 19:21
Nog 2 jaartjes VWO en dan iets van geneeskunde/farmacie/scheikunde
Gepost op: Woensdag 21 Juni 2006 20:42
Nog 2 jaar mijn studie (multimedia) afronden, en dan fulltime werken in mijn eigen bedrijf wat dan 5 jaar bestaat :y.
www.host-masters.net - Webhosting & Domeinregistratie
Gepost op: Donderdag 22 Juni 2006 14:20
Ik ga naar utrecht een mhbo opleiding doen, richting management / communicatie, dat duurd drie jaar. Daarna ben ik van plan om een hbo te doen, journalistiek, wat ook 3 jaar duurd...
Salina
En niet anders!
Gepost op: Donderdag 22 Juni 2006 18:24
Ik heb er ook aan zitten denken om journalistiek te gaan doen! Wat wel is dan dat je enorm veel actuele toetsen krijgt met vragen over van alles over heel de wereld. Ook moet je overal een goede duidelijke mening over hebben. Ik weet niet of ik het aankan, maar het zit ook in mijn gedachte
Gepost op: Maandag 21 Augustus 2006 13:43
Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed welk beroep ik nou precies wil gaan leren. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker in een winkel werken en mijn centjes verdienen. En als ik daar gewoon tevreden over blijf (zoals nu) dan blijf ik dat gewoon doen.
Nooit iemand te dichtbij laten komen.