Homepage - School en Werk - Jouw Toekomst

Jouw Toekomst

Heerscht

Hoe zien jullie je eigen toekomst? Waar ben je voor aan het leren en wat ga je na de studie precies doen? Kortom: Wat zijn jullie plannen.

Ik begin zelf volgend jaar aan een HBO opleiding op computergebied. Om precies te zijn: Multimedia. Daarna hoop ik aan de slag te kunnen als webprogrammeurd bij een bedrijf of via een eigen bedrijf.

En niet anders!

Nog twee jaartjes SPW en dan :?

Lid

ik heb geen idee. ben administratie aan het doen.

Lid

Nog 2 jaartjes VWO en dan iets van geneeskunde/farmacie/scheikunde

Lid

Nog 2 jaar mijn studie (multimedia) afronden, en dan fulltime werken in mijn eigen bedrijf wat dan 5 jaar bestaat :y.
www.host-masters.net - Webhosting & Domeinregistratie

Lid

Ik ga naar utrecht een mhbo opleiding doen, richting management / communicatie, dat duurd drie jaar. Daarna ben ik van plan om een hbo te doen, journalistiek, wat ook 3 jaar duurd...

En niet anders!

Ik heb er ook aan zitten denken om journalistiek te gaan doen! Wat wel is dan dat je enorm veel actuele toetsen krijgt met vragen over van alles over heel de wereld. Ook moet je overal een goede duidelijke mening over hebben. Ik weet niet of ik het aankan, maar het zit ook in mijn gedachte

Lid

Ik weet eigenlijk nog steeds niet goed welk beroep ik nou precies wil gaan leren. Tot die tijd blijf ik gewoon lekker in een winkel werken en mijn centjes verdienen. En als ik daar gewoon tevreden over blijf (zoals nu) dan blijf ik dat gewoon doen.
Nooit iemand te dichtbij laten komen.

Quickreply