De Da Vinci Code

Andy
Heerscht
../uploads/andy/media/da_vinci_code.gif[/img]Wat vinden jullie van deze hype? Het boek is succesvol en een bestseller. Bijna iedereen heeft het erover. Er zijn al verschillende documentaires op televisie geweest die de theoriën onderzoeken en nagaan. Fictie is nauwelijks van werkelijkheid te onderscheiden. Mensen geloven er gewoon in. Dat bleek wel toen ik hoorde dat veel mensen de locaties uit het boek hebben bezocht om zelf te gaan kijken.

Het boek is verfilmd en momenteel draait de film in de bioscoop, maar veel mensen vinden hem tegenvallen. Toch staat de film op de nr. 1 en heeft het records gebroken. Mensen zijn toch nieuwsgierig. Hierdoor denkt Sony (Producer) dat de film een kaskraker is en heeft het plannen om een vervolg uit te brengen. Beter bekend als het Bernini Mysterie. Sony denkt dus aan het geld.

Zelf ben ik van mening dat het een beetje te gehyped wordt. Net als Harrie Potter en Lord of the Rings. Waarvan ik LOTR wel goed vond.

Maar waar ik benieuwd naar ben. Hebben jullie het boek gelezen, de film gezien. Of ben je van plan het boek te gaan kopen/lenen en de film te zien?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik heb het boek thuis liggen en ben van plan het te lezen, maar moet eerst nog een ander boek uitlezen waar ik mee bezig ben!
Andy
Heerscht
Haha, ik zit met exact hetzelfde.
Salina
En niet anders!
Ik ben telkens bezig om in het boek te beginnen. Het begin is heel moeilijk vind ik. Al hoor ik van iedereen dat het begin beetje wennen is om erin te komen en het daarna lekker weg leest. Ben benieuwd. Misschien dat ik het maar bij de film hou
thyster
dat ben ik dus
Ik heb het boek wel gelezen. echt n top boek. K denk dat het een goeje film wordt
Fixor
Lid
ik heb de film laatst gezien, vond er niet veel aan en ik snapte ook niet veel. ik heb dan ook het boek niet gelezen, misschien dat het daar mee te maken had.
Andy
Heerscht
Zijn er al mensen die de film hebben gezien?
Nielsvr
Lid
Ja, ik heb de film gezien. Ik vond het zelf een top film, en nee ik heb het boek niet eerst gelezen. Het verhaal steekt diep in elkaar, maar wel volgbaar. Je moet er wel je aandacht bijhouden, anders zie/lees je net niet de clue's van het verhaal. Vooral tegen het einde viel bij mij alles op zijn plek. Echt mooie film, aanrader! www.host-masters.net - Webhosting & Domeinregistratie
Grey
In de Wolken
Jo hoi,

Heb het boek nu inmiddels 2 keer uit... echt super goed... uhm... en het Bernini Mysterie heb ik nu net vandaag uit gelezen... tis niet echt een vervolg te noemen, het is ook het boek dat zich eerder afspeeld dan Da Vinci Code... dit is het eerste verhaal waar Robert Langdon van zich laat horen... maar des al niet te min., zeker veel diepgang in de verhalen en zo onvoorspelbaar... hoe vaker je de boeken gaat lezen zie je steeds meer aanwijzingen die je normaal de eerste keer niet zou zien... echt top boeken...

Joost
lieveheersbeestje
Lid
Ik vond het ook een erg goed boek maar als ik heel eerlijk moet zijn vind ik het bernini mysterie beter, vooral spannender... vond de film ook erg goed, maar ik had hem wel nog wat beter verwacht ^^
thyster
dat ben ik dus
Weet iemand eigenlijk wanneer deze film uitkomt op videoband??
Nielsvr
Lid
Videoband of dvd ? Denk tussen nu en een ruim maandje? OF zou er langer tussen zitten? www.host-masters.net - Webhosting & Domeinregistratie
Andy
Heerscht
Ik denk in november.
Rosa
Lid
Ik ben niet zo'n filmtype, maar ik wil het boek wel een keer lezen. Dan moet ik wel tijd hebben...