Grote Update Topical
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 14 Mei 2006 22:09
Vanaf morgen bestaat er de mogelijkheid dat er onderdelen van de website tijdelijk onbereikbaar zijn. Dit heeft te maken met een grote verandering/update.
Kort samengevat betekent dit:
- Er worden nieuwe functie's toegevoegd
- Er zal een nieuwe sectie bijkomen
- De vormgeving wordt veranderd
De werkzaamheden zullen gaan plaatsvinden vanaf maandag na 17.00 uur. De gehele week zal de website getest gaan worden op fouten. We hopen dat er begrip zal zijn vanaf jullie zijde.
Albast bedankt.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Maandag 15 Mei 2006 12:11
Oke, bedankt voor t mededelen
Ben benieuwd!
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 15 Mei 2006 15:41
Bij deze kan ik meedelen dat de eerste fase van de update is geslaagd. Hopelijk vinden jullie de vormgeving ook goed geslaagd.
In ieder geval is er deze week de mogelijkheid om fouten te melden, zodat deze opgelost worden. Eigenlijk, fouten melden mag natuurlijk altijd.
Gepost op: Maandag 15 Mei 2006 17:27
Ziet er erg mooi uit Andy!
Salina
En niet anders!
Gepost op: Woensdag 17 Mei 2006 10:58
Heel mooi gedaan, wel wennen die nieuwe lay out!
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 19 Mei 2006 22:12
Een van de nieuwe items dat topical bevat is het kiezen van een eigen stijl. Hiermee zullen de donkere blokken gewijzigd worden in een bepaalde stijl. Momenteel zijn de standaard en een WK versie beschikbaar. Binnenkort komen er nog enkele bij.
Gepost op: Maandag 22 Mei 2006 19:13
Ik vind hem ook mooi, alleen volgens mij zit er een klein foutje in als je via actieve topics naar een pagina gaat, ga je naar de eerste pagina ipv de laatste
maar verder alleen maar lof hoor
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 22 Mei 2006 21:07
Dank je wel. Ieder zal even zijn instellingen opnieuw moeten maken, dit omdat de instellingen nu anders geregeld zijn.
Er is wederom een nieuwe grote update. Namelijk de kalender. Verjaardagen zijn per dag gegroepeerd, daarbij is er een nieuw deel: De Events.
Grote festiva, feesten e.d. worden in deze kalender opgenomen.