Grote Update Topical

Andy
Heerscht
Vanaf morgen bestaat er de mogelijkheid dat er onderdelen van de website tijdelijk onbereikbaar zijn. Dit heeft te maken met een grote verandering/update.
Kort samengevat betekent dit:
- Er worden nieuwe functie's toegevoegd
- Er zal een nieuwe sectie bijkomen
- De vormgeving wordt veranderd

De werkzaamheden zullen gaan plaatsvinden vanaf maandag na 17.00 uur. De gehele week zal de website getest gaan worden op fouten. We hopen dat er begrip zal zijn vanaf jullie zijde.

Albast bedankt.
Salina
En niet anders!
Oke, bedankt voor t mededelen Ben benieuwd!
Andy
Heerscht
Bij deze kan ik meedelen dat de eerste fase van de update is geslaagd. Hopelijk vinden jullie de vormgeving ook goed geslaagd.

In ieder geval is er deze week de mogelijkheid om fouten te melden, zodat deze opgelost worden. Eigenlijk, fouten melden mag natuurlijk altijd.
Rick
//
Ziet er erg mooi uit Andy!
Salina
En niet anders!
Heel mooi gedaan, wel wennen die nieuwe lay out!
Andy
Heerscht
Een van de nieuwe items dat topical bevat is het kiezen van een eigen stijl. Hiermee zullen de donkere blokken gewijzigd worden in een bepaalde stijl. Momenteel zijn de standaard en een WK versie beschikbaar. Binnenkort komen er nog enkele bij.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik vind hem ook mooi, alleen volgens mij zit er een klein foutje in als je via actieve topics naar een pagina gaat, ga je naar de eerste pagina ipv de laatste maar verder alleen maar lof hoor
Andy
Heerscht
Dank je wel. Ieder zal even zijn instellingen opnieuw moeten maken, dit omdat de instellingen nu anders geregeld zijn.

Er is wederom een nieuwe grote update. Namelijk de kalender. Verjaardagen zijn per dag gegroepeerd, daarbij is er een nieuw deel: De Events.
Grote festiva, feesten e.d. worden in deze kalender opgenomen.