Lange Frans mept erop los

Andy
Heerscht
Lange Frans, bekend van het nummer Zinloos, heeft zich laten gaan tijdens een concert voor scholieren. Hij zong een lied over seksuele bevrediging tot het moment dat een scholier een ijsklontje gooide en zijn middelvinger opstak. Dit pikte Frans niet en hij viel de jonge gast aan. Maar iemand heeft het gefilmd: Media

Hoe stom kun je zijn dan. Daar gaat meteen al je geloofwaardigheid en goede bedoelingen. Zielige kneus is die Frans. Dat lul je nooit meer goed.
Rick
//
Hij heeft zoiets eerder ook al gedaan, toen samen met Bart (Baas B.).
thyster
dat ben ik dus
haha wannabe gangster rappers
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha,.. tja.. wie gooit er dan ook een ijsklontje..
Andy
Heerscht
Lange Frans heeft spijt van wat er vrijdagavond tijdens een optreden in Meppel is gebeurd, maar doet zelf ook aangifte. Nadat een scholier een ijsblokje gooide - wat bij Frans tussen zijn ogen terecht kwam - werd hij kwaad...

(Lange) Frans Fredriks dook het publiek in en begon de dader hard te duwen. "Het is niet goed te praten. En het was ook zeker niet gebeurd als die jongen mij niet had bekogeld", zo legt de rapper uit. "Ik had wel blind kunnen zijn."

De rapper die samen met Bart (Baas B.) optrad in de discotheek heeft na het incident zijn excuus op het podium aangeboden. Toch is er aangifte tegen de artiest gedaan.

"En daar laat ik het niet bij zitten", zo laat Frans weten. " Ik zal ook naar de politie stappen om een aanklacht in te dienen."
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ach ja.. leuk toch iemand op zijn smoel slaan
Rick
//
Hij mag iig niet meer deelnemen aan het bevrijdingsfestival
Andy
Heerscht
Alleen in Haarlem niet. Giel Beelen is gevraagd om daar te presenteren, maar hij heeft afgewezen omdat hij achter Fransje staat.
Rick
//
Ja, logisch, ik bedoel het is 2006... Dan is het heel normaal om je publiek in elkaar te slaan. :n
Andy
Heerscht
Nee dat niet, maar de media maakt er altijd zo'n punt van. Ze dikken bepaalde dingen aan en laten andere details weer weg.
Rick
//
Zoals dat hij de verkeerde heeft geslagen?
Andy
Heerscht
Nee, maar dat in Dordrecht scheen wel mee te vallen.