Homepage - Passie en Verslaving - Veilig vrijen voor tien cent

Veilig vrijen voor tien cent

Heerscht

De (nieuwe) Stichting Jippy gaat condooms verkopen voor 10 cent per stuk om de Nederlandse jeugd te helpen veilig te vrijen.

Dat heeft een woordvoerster vrijdag laten weten.

Jippy begint op 1 mei met een landelijke voorlichtingscampagne.

Jippy verkoopt haar eigen merk condooms via jongerencentra en jongereninformatiepunten. De stichting bezoekt deze zomer met een campagnebus evenementen om jongeren te wijzen op het belang van veilig vrijen.

Jongerenwerkers en andere mensen die betrokken zijn bij de jeugd, hebben Jippy opgericht. De stichting heeft een vrolijke naam verzonnen voor haar condooms om het gebruik daarvan de gewoonste zaak van de wereld te laten zijn.

Heerscht

Krijgen we weer termen als de tien-cent-wip. Maar het is een goed initiatief. Alleen ik vraag me af of dat wel gaat werken. Al die campagnes enzo komen best opdringerig over.

En niet anders!

Bij ons stonden mensen van de GGD tijdens de carnaval gratis condooms uit te delen Best handig!!

//

Tja, als het goedkoper wordt, wordt de drempel om het te kopen ook lager. Goede zaak dus.

dat ben ik dus

Bij sommige zorgverzekeraars kreeg je toch ook iets avn 100 condooms

En niet anders!

Inderdaad maar ben benieuwd of jongeren daarom ook veiliger gaan vrijen. Meestal wordt een condoom gezien als een onhandig ding en de meeste meisjes zijn toch aan de pil.

Zijn er echt jongeren die ook aan ziektes denken en daarom een condoom gebruiken?
Vooral tijdens een langdurige relatie worden condooms niet meer gebruikt.

Ğikke Jan

Ik heb onderwerp helemaal verkeerd gelezen..
D8 dat er een of andere hele goedkope hoer was..

Quickreply