Reclame??

thyster
dat ben ik dus
Beste topical vrienden,
zoals jullie merken iz het nog niet erg druk op het forum. nu izz mijn vraag aan jullie hebben jullie ideeen en tips om meer leden te krijgen op topical?
alvast bedankt!
Grey
In de Wolken
kunne natuurlijk via graffiti reclame gaan make... maar da zal wel geen goede manier zijn... en anders jah... mondelinge reclame... doet het vaak toch nog het beste...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Misschien zou je een aparte sectie kunnen maken met "Banner-exchange"!! Waar dus banner van site's geplaast worden en dat deze site's dan een banner van deze site plaatsen.. het is maar idee.. maar ja het kan eej.
Als je dit besluit te doen.. weet ik nog wel een paar site's die dit zouden willen doen!!

Succes!!!
Stefan
Webjunk
Sjhithappens zei:
Misschien zou je een aparte sectie kunnen maken met "Banner-exchange"!! Waar dus banner van site's geplaast worden en dat deze site's dan een banner van deze site plaatsen.. het is maar idee.. maar ja het kan eej.
Als je dit besluit te doen.. weet ik nog wel een paar site's die dit zouden willen doen!!

Succes!!!

Dat ste vind ik wel een goed idee .
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik heb de site inmiddels ook aangemeld bij mijn dutchleader account om meer bezoekers te krijgen Hopelijk komen er veel nieuwe leden van!!!
Stefan
Webjunk
Sjhithappens zei:
Ik heb de site inmiddels ook aangemeld bij mijn dutchleader account om meer bezoekers te krijgen Hopelijk komen er veel nieuwe leden van!!!

Ja ik hoop het! [sint]
Andy
Heerscht
Des te voller des te beter. Iedereen is welkom.
Stefan
Webjunk
Andy zei:
Des te voller des te beter. Iedereen is welkom.

Ik zal het vandaag nog ff aan een paar mensen vragen om hier lid & actief te worden .