Waar is iedereen?

Andy
Heerscht
Weinig mensen hier, waar is iedereen. Waarom reageren de leden niet. En sommige crewleden zie ik ook nog maar weinig. Is het hier niet meer leuk :z
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het is idd wel jammer dat zo weinig mensen reageren op dit forum... Ik kijk er toch wel cker 5 keer per dag maar er zjin haast nooit nieuwe topics ... En helaas ben ik zelf ook niet zo Creatief dat ik topics kan blijven verzinnen... Maar ja misschien komt het nog wel goed..
thyster
dat ben ik dus
jah ben druk bezig met stage maar volgende week heb k vrij en dan ga k ook weer eens wat meer tijd in topical steken.
Grey
In de Wolken
Jah, het valt wel erg op wie de gene zijn die reageren...
simoniak
Lid
ik zal proberen wat actiever te worden
Andy
Heerscht
Nu is het vakantie
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja voor jullie misschien wel ja.. voor mij nie
Ricardo
Topical
I'm Back
Ik be sowiso wel ns een weekend nietop de pc, en had deze laatste weken veel schoolwerk:(
Sjhithappens
Ðikke Jan
Oke dan.. welcome back iig
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik ben in het weekend ook niet zo vaak maar on-line.. door werk & sport.. maar ik hoop die doordeweeks te kunnen goed maken

Het is iig langzaam aan wel weer wat drukker... :y
Andy
Heerscht
jah, nu nog wat meer leden. Die wedstrijd is ook niet echt een succes
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee idd.... maar hopelijk komen met de tijd ook de leden.. Dus.. be patient my friend
Ricardo
Topical
Komt geen kip hier:(
een par sites zoeken voor linkpartner
Sjhithappens
Ðikke Jan
Weet je ik zat zo te denken. (ja dat heb zelfs ik wel eens ). Maar er zijn gewoon veel te weinig meisjes/vrouwen/mokkels/...... want ja die leveren toch altijd wat andere gespreksstof om het zo maar te zeggen . Dus ik zal er alles aan doen om meer vrouwen te krijgen... (op het forum dan eej )
Grey
In de Wolken
haha... ik wil het ook wel in "the real world" gaan proberen hoor... niet dat ik dit nog niet doe... maar jah... ff wat beter gaan opletten en dan rond neuzen voor mooije meisjes...
Stefan
Webjunk
Ik ben hier :b
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow daar .. ik was je al kwijt :r
Andy
Heerscht
Mooi zo. Eindelijk een wat drukte op het forum. Nederland mag dan wel druk zijn (Pim Fortuyn) maar het forum niet zo.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Mensen... de afgelopen dag(en) ben ik niet zo veel op het forum geweest.. sorry.. maar ik heb het echt superdruk op school nu.. daarom ben ik ook de komende week niet veel on-line..

Ik hoop dat jullie daarmee kunnen leven.. ik zal proberen toch 's avonds wel zo af-en-toe wat te posten..
Andy
Heerscht
Oke, we zullen er rekening mee houden.
Ricardo
Topical
Sjhithappens zei:
Mensen... de afgelopen dag(en) ben ik niet zo veel op het forum geweest.. sorry.. maar ik heb het echt superdruk op school nu.. daarom ben ik ook de komende week niet veel on-line..

Ik hoop dat jullie daarmee kunnen leven.. ik zal proberen toch 's avonds wel zo af-en-toe wat te posten..

[nonmodmode]kan ik mooi veel gaan spammen om Andy en jouw in te halen met punten[sint]:r[/nonmodmode]
Darth Vader
The Force
je schiet al aardig op met punten maar je zult heel wat je best moeten doen om andy in te halen
Andy
Heerscht
Er is weer helemaal niemand hier. Een post vandaag, is toch geen goed teken.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Idd.. dat is wel heel weinig ja.. als ik weg ben betekent dat niet dat jullie moeten stoppen met posten.. ik leest het wel bij hoor
Andy
Heerscht
Inderdaad verdomt vaag. Waarom reageert er niemand, zal ik maar een nieuwsmailing rondsturen :z
Darth Vader
The Force
volgens mij is iedereen weg, vanwege het beleid hier :z
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik ben ff weggeweest, maar ik ben weer terug!!!.. Ik hoop niet dat jullie mij te erg gemist hebben
Andy
Heerscht
Beetje laat, maar bij deze: welcome back
Sjhithappens
Ðikke Jan
haha thnx
Martinos
Lid
Waar iedereen is? Geen idee, ben hier pas net
Andy
Heerscht
Bij deze welkom dan. Volgens mij begint iedereen weer te komen [kerst]
Sjhithappens
Ðikke Jan
ja idd.. en dat is wel beter ja More fun, for everyone
Martinos
Lid
Neuh, ik ben naar dit forum gekomen omdat het nog niet zo druk is. Anders raak ik het overzicht kwijt, en dat moet ik niet hebben. Ook lijkt het een eigenschap van snel groeiende forums te zijn om hele strenge maatregelen tegen een btje fun te nemen, en dan ben ik ook weg :n. Al mag dit forum nog wel wat drukker .
Andy
Heerscht
Jah fun moeten kunnen, maar wel in de desbetreffende categorien
Nee af en toe een geintje moet kunnen, maar topics verneuken met belachelijke uitspraken dat hoeft weer niet.
Minish
Lid
Credits to Martinos dat ik hier ben, en het bevalt me eigenlijk wel, idd lekker rustig. Alleen wel een hoop subfora :n
Martinos
Lid
Andy zei:
Jah fun moeten kunnen, maar wel in de desbetreffende categorien
Nee af en toe een geintje moet kunnen, maar topics verneuken met belachelijke uitspraken dat hoeft weer niet.

Jij snapt em gelukkig
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het is laatste tijd weer behoorlijk rustig op het forum... en das jammer :(
Salina
En niet anders!
Jaaah.. ben ook alang niet meer geweest.. Was zo druk met school enso en deze week was ik hele week in Belgie met school Was in ieder geval wel leuk, kzal weer vaker posten!!
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow oke dan T was toch wel gezellig hoop ik
Andy
Heerscht
Het is raar dat het soms met impulsen gaat, zo een hele week weinig en dan een week superveel.
Salina
En niet anders!
Het was wel gezellig hoor.. Op sommigen momenten na dan (wat wil je; 150 meiden, 24u per dag op elkaars lip )
Maar het ligt ook aan de onderwerpen die er zijn, of er veel mensen reageren.. :r
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja idd.. 150 meiden.. das wel een grote orgie