Zware loting voor Oranje

Andy
Heerscht
Quote:
[img]left
../uploads/andy/wk2006.gif[/img]Het Nederlands elftal is tijdens de WK-loting in Leipzig gekoppeld aan groepshoofd Argentinië. Het WK voetbal vindt volgend jaar in Duitsland plaats van 9 juni tot en met 9 juli. Ook is Oranje gekoppeld aan Ivoorkust en Servië & Montenegro.

Oranje start in groep C op 11 juni in Leipzig met een wedstrijd tegen Servië en Montenegro. Vijf dagen later is in Stuttgart Ivoorkust de tegenstander. Argentinië is op 21 juni in Frankfurt de laatste tegenstander van het Nederlands elftal in de eerste ronde. [/quote]

Ik ben benieuwd wat Nederland er van gaat maken volgend jaar
Rick
//
Tja, Nederland staat tweede op de wereldranglijst en voor Ivoorkust is het de eerste keer dat ze geplaatst zijn voor het WK, om over Servië & Montenegro maar niet te spreken Mag toch niet zoveel problemen geven dan.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nederland staat 3de op de wereldranglijst, Brazilië en Tjechië staan voor Nederland en Servie & Montenegro zijn wel in de kwalificaitie boven Spanje geëindigd, dus das ook niet niks.
Grey
In de Wolken
jah, klopt allemaal wel een beetje, maar ik hoop gewoon op een paar leuke wedstrijden... en beter ondergaan met een opgeheven hoofd dan winnen als je er niks van bakt, vind ik dan
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja idd
Andy
Heerscht
Het gaat wat worden tijdens het WK. Misschien kunnen we hier een soort van WK-Poule gaan organiseren?