Charlie Chaplin wordt modemerk

Andy
Heerscht
Quote:
In België wordt gewerkt aan een exclusieve prêt-à-porter kledinglijn geïnspireerd op de figuur en het werk van Charlie Chaplin.

[img]left
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00023/chap_23787h.jpg[/img]Daarvoor is een licentieovereenkomst getekend tussen het Belgische Donaldson & Partners NV en Bubbles Incorported NV, de vennootschap die waakt over de belangen met betrekking tot het imago van de acteur.

In een persbericht spreken beide partijen over een wereldpremière. ,,De licentie regelt de toekomstige creatie en ontwikkeling van collecties dames-, heren- en kinderkleding en accessoires, maar ook home-artikelen'', laten ze weten. ,,De exclusieve overeenkomst betekent de geboorte van het merk Chaplin en heeft betrekking op de Europese landen, Rusland, Noord-Afrika, het Midden-Oosten en Taiwan.''

De Belgische onderneming ziet de overeenkomst als een grote uitdaging om zo de waarden van Charlie Chaplin te weerspiegelen in een exclusieve prêt-à-porter collectie en de Charlie Chaplin-stijl te vertalen in de modellen, de stoffen en de kleuren. De eerste Chaplin-collectie is beschikbaar in najaar 2006.[/quote]

Tja, zal wel weer iets worden voor de liefhebber. Mijn smaak is het niet in ieder geval
thyster
dat ben ik dus
k vraag me af hoe die kleren eruit komen te zien. als het zoals op die foto is, dan haak ik af
Sjhithappens
Ðikke Jan
Is dat die kleding lijn van die nazi-meiden?
Andy
Heerscht
De foto is een stuk uit de tijd van Hitler. Charlie Chaplin heeft hem toen belachelijk willen maken. Lukte overigens goed. Maar jullie kennen hem toch wel?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. tuurlijk ken ik hem wel
Grey
In de Wolken
Mmm... ik denk dat te lijn iets te laat is, veel jeugd is hem, ben ik bang, vergeten... maar het kan natuurlijk ook een geweldige rage worde... hoop het wel iig.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Tja.. we zullen zien