Topical Meeting

Andy
Heerscht
Naar aanleiding van een idee dat voorkwam uit het voorsteltopic van Vonne wil ik bij deze de animo peilen voor een eventuele meeting.

Heb jij zin cq in een meeting?
- Waar mag deze plaatsvinden?
- Wanneer zou je eventueel willen?
- Wil je precies doen?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Van mij mag het overal in NL, als het maar doordeweeks is, dan heb ik tenminste OV .. Wat we gaan doen maakt mij niet zo heel veel uit..
Bowlen of zo, hapje eten en misschien stappen of zo..
thyster
dat ben ik dus
jah lijkt me een leuk idee. Moeten we wel iets centraals nemen waar iedereen makelijk met het openbaar vervoer heenkan. Bij mij het ook liefst door de weeks (ov) maar dan zit je wel gebonden aan vakanties denk k.
Salina
En niet anders!
Heel leuk idee. Ik weet eigenlijk toch weleens weten met wie ik nu altijd op topical zit. Alleen ik heb juist een weekendOV Maar zou mij eigenlijk niet uitmaken, waar, wanneer en wat
Margarita
Lid
Ik heb er nog geen behoefte aan, want m'n financiën lopen nog niet lekker:ndus afspreken zal heel moeilijk gaan en ik heb ook geen OV en of eigen vervoer/rijbewijs/auto.

Maar mocht zoiets in de toekomst voorkomen, lijkt het me leuk in de buurt van Rotterdam af te spreken. Dat is voor mij het meest haalbare.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Zo te zijn is er toch wel een beetje animo voor, nu maar kijken of er nog meer reageren
Margarita
Lid
Dat is nog even afwachten dan maar...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Jep..
thyster
dat ben ik dus
laten we wel iets gaan plannen rond de zomer dan. kunnen we nog op n terasje gaan zitten enzow. (jah kan in de winter ook, maar dan hou je het nie zo lang vol )
Andy
Heerscht
In de winter zijn de meeste terrasjes dicht, dacht ik. Maar zomer is prima. Rond die tijd zullen we het idee weer boven tafel halen.
Sjhithappens
Ðikke Jan
We kunnen er ook een in de winter en een in de zomer doen
thyster
dat ben ik dus
Jah dat we een summer en winter edition doen
Maar dat we dan in de andere kleding styl ernaar toe gaan.
Dus in de winter gaan we in bikine en zwembroek en in de zomer met n dikke winterjas
Andy
Heerscht
Ik ben in ieder geval voor wachten tot de zomervakantie. Een meeting in mei zal mijn inziens veel leuker lijken dan in de komende 2/3 maanden.
thyster
dat ben ik dus
We kunnen zien. Tips zijn natuurlijk van harte welkom
Margarita
Lid
Ik ga mee met het idee van Andy, want dan kan ik ook nog ff sparen.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. oke dan.. dan zullen we het nu maar even laten rusten en tegen die tijd maar weer oprakelen..
Andy
Heerscht
Okey, dit zetten we even op een laag pitje :#
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja is een goed idee
thyster
dat ben ik dus
maar t pitje moet nie zolaag worden gezet, dat ie strax uitgaat he
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee.. hij moet wel blijven wakkeren