Daniel Radcliffe rijkste Britse tiener

Andy
Heerscht
Quote:
Daniel Radcliffe, vertolker van Harry Potter in de filmserie, is uitgegroeid tot de rijkste tiener van Engeland.

Als hij over een jaar of twee meerderjarig wordt, houdt hij na belastingen zeker 30 miljoen euro over, hebben deskundigen berekend.

In totaal hield Radcliffe aan de eerste drie films al 15 miljoen over en in 2006 komt daar nog eens 8 miljoen euro bij.

Het contract voor de volgende film garandeert hem de som van 12 miljoen euro. Dat geld zit nu in een fonds dat door de ouders van de jonge ster werd opgericht en waarvan hij zelf alle aandelen in handen heeft.

Tja wat moet zo'n jongen met zoveel geld. Hij heeft nu wel het imago van Harry Potter en dat wordt ie nooit meer kwijt. Maar goed voor wat hoort wat.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze altijd, maar dus kan hij net zo goed alles aan mij geven..
Salina
En niet anders!
Andy zei:
[...]

Tja wat moet zo'n jongen met zoveel geld. Hij heeft nu wel het imago van Harry Potter en dat wordt ie nooit meer kwijt. Maar goed voor wat hoort wat.

Nee dat imago raakt hij inderdaad niet meer kwijt!! Ik denk niet dat als hij in een andere film zou spelen ik iemand anders dan Harry Potter zou zien :n
Andy
Heerscht
Dat is hetzelfde als met Frodo, die herken je ook alleen nog maar als hobbit. Serieus geworden wordt je in ieder geval niet meer.
Grey
In de Wolken
... waarom zou je niet serieus genomen worden... je doet toch je werk, je bent alleen focking beroemd wat ik niet echt heel leuk zou vinden...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee lijkt me ook niet, iedereen noemt je Harry en zo heet je nie
thyster
dat ben ik dus
nouw geef mij 15 miljoen en je mag me voor de rest van je leven harry noemen
Salina
En niet anders!
Sjhithappens zei:
Nee lijkt me ook niet, iedereen noemt je Harry en zo heet je nie

Gheghe, daar hoef je niet beroemd voor te zijn Sommigen denken ook dat jij Jan heet
Sjhithappens
Ðikke Jan
Tja.. maar ja dat is mijn schuilnaam.. Anders heb ik allemaal van die fans 8er me aan
Margarita
Lid
Thyster zei:
nouw geef mij 15 miljoen en je mag me voor de rest van je leven harry noemen

Hahaha, dat is een goeie!:r
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. Thyster, ik zal jou wel voortaan Harry noemen, maar dan wle gratis
Andy
Heerscht
Leuk voor zijn (toekomstige) vriendin, die kan mooi zeggen dat die het met Harry Potter heeft gedaan.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Lolz
Margarita
Lid
:r
Sjhithappens
Ðikke Jan
Andy zei:
Leuk voor zijn (toekomstige) vriendin, die kan mooi zeggen dat die het met Harry Potter heeft gedaan.

Of ze daar dan zo blij mee is..
thyster
dat ben ik dus
jah k kan zown speciale dingen met mijn toverstaf
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. en daar gaan we weer over op een ander onderwerp
Grey
In de Wolken
haha... altijd grappig die Harry... maja... geef mij maar gewoon me eigen naam, heb em niet voor nix gekrege..
Andy
Heerscht
Jah dus, iedereen krijgt in zijn leven bijnamen. Dus waarom moeilijk doen :#
Sjhithappens
Ðikke Jan
Wat zijn jullie bijnamen eigenlijk??
Die van mij is Dikke Jan
Anita
Lid
Voor een slechte acteur een d*mn goed salaris... Mag je mij ook de rest van mijn leven Harry voor noemen hoor :y
Salina
En niet anders!
Sjhithappens zei:
Wat zijn jullie bijnamen eigenlijk??
Die van mij is Dikke Jan

Ik heb er geen :n:#
Sjhithappens
Ðikke Jan
En de rest??
thyster
dat ben ik dus
Mmm k heb denk k geen bijnamen