Homepage - Multi & Media - Ratelband biedt zich aan als spreker bij uitvaarten

Ratelband biedt zich aan als spreker bij uitvaarten

dat ben ik dus

[quote bron=http://www.telegraaf.nl]AMSTERDAM - Emile Ratelband stelt zich als spreker beschikbaar bij uitvaarten. De positiviteitsgoeroe meent mensen ook bij een begrafenis of crematie met een positief gevoel naar huis te kunnen laten gaan.

Ratelband biedt zich aan als spreker bij uitvaarten
Emile Ratelband stelt zich als spreker beschikbaar bij uitvaarten.

„De uitvaartwereld reageerde verbaasd. Ze zagen geen tsjakka-achtige toestanden voor zich bij een uitvaart, maar ik ben ervan overtuigd dat ik nabestaanden iets mee kan geven”, zei Ratelband vrijdag. Hij maakte zijn plannen bekend via de internetpagina www.uitvaartmedia.com.

Volgens Ratelband is de dood een illusie. „Een mens bestaat uit drie componenten. De hersenen, daar gaat de stekker uit bij de dood. Het lichaam, dat vergaat. En de ziel, wetenschappelijk bewezen 33,3 gram zwaar, blijft bestaan”, verklaart de uitvaartspreker.

Nabestaanden kunnen Ratelband benaderen voor de uitvaart, maar hij verwacht dat mensen ook bij leven laten weten Ratelband te willen. „Om de nabestaanden met een positief gevoel achter te laten en misschien ook wel om ze te pesten.”

Ratelband vraagt 2500 euro als spreker bij een uitvaart.
[/quote]

Tsjakka, je vader is overleden. Maar gewoon blijven lachen

Heerscht

Tsjakka. Zand erover. Ik denk niet dat hij succes gaat hebben

Šikke Jan

Tja.. ook die man zal zijn geld moeten verdienen..

Heerscht

Jah maar niet door de ander zijn brood. Zijn vakgebied ligt op het entertainen en niet op die gebied. Maar we moeten hem maar een kans gunnen.

Šikke Jan

Maarja entertainment en een begravenis zijn niet echt te combineren naar mijn mening..

En niet anders!

Sjhithappens zei:
Maarja entertainment en een begravenis zijn niet echt te combineren naar mijn mening..

Ben ik volledig met je eens :y

Heerscht

Het ergste is dat je dan verdriet hebt en dan ratelt die mafkees maar door met zijn tsjakka

Šikke Jan

Ja.. idd.. ik dnek ook niet dat veel mensen hem zullen boeken..

In de Wolken

We zullen zien... als er mensen belangstelling hebbe... fijn voor hem... maar ik zou em er ook niet bij willen hebbe...

Quickreply