Gooische Vrouwen
Gepost op: Zondag 6 November 2005 19:50
Iemand die dit al gezien heeft? Wat is jullie mening hierover?
Ik heb vorige week dan de 1ste aflevering ervan gezien en ik denk dat ik het nog een paar keer moet zien om duidelijk te kunnen zeggen wat ik ervan vind. Het is niet meteen mijn favoriete serie nu geworden, maar de style van Desperate Housewives heeft het zeker wel en dat is nou juist wel mijn favoriet.
Over ruim een half uurtje komt GV weer en ik zit al bijna klaar
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 6 November 2005 20:10
Tja ik heb het nog niet gezien. Het komt toch op Talpa of vergis ik mij?
Gepost op: Zondag 6 November 2005 20:13
Ik heb het nog nooit gezien dus het zal wel op talpa komen. Kijk talpa nooit. ik vind het weinig toevoegen aan de huidige tv aanbod.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Zondag 6 November 2005 20:14
Ik heb het gezien!!! En ik vind het heel erg leuk
Tsjah, typisch een vrouwenserie denk ik?
En ja het komt op Talpa.
:r
Gepost op: Maandag 7 November 2005 04:59
:y Het komt idd op Talpa, elke zondagavond van half 9 tot half 10. Het is een serie van 8 afleveringen en dan gaan ze volgens mij begin volgend jaar weer ermee verder. Mijn moeder zou er eerst een rolletje in meespelen, maar ze kon niet bij de opnames aanwezig zijn.
Ik heb het gisteren toch maar opgenomen op video dus ik ga het straks lekker op mijn gemakje kijken.
Gepost op: Maandag 7 November 2005 12:09
Volgens mij idd een vrouwenserie, wist wel dat het kwam, want ja komt na de voetbal
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 8 November 2005 14:32
Tja niet voor mij weggelegd. Sowieso staat Talpa hier weinig op, dus dat zit wel goed :#
Gepost op: Donderdag 24 November 2005 16:49
Ik moest er eerst heel erg aan wennen om zoiets te zien in het Nederlands, maar nu zit ik al helemaal in de verhaallijn.
Gepost op: Donderdag 24 November 2005 18:29
Haha.. oke dan