Kerstdagen 2005

Margarita
Lid
Wie viert dit jaar de Kerstdagen en zoja, wat ga je doen en bij/met wie? Heb je er zin in en zo nee wat ga je dan doen tijdens die dagen?
Andy
Heerscht
Ik kom de kerstdagen wel door. Eerst gezellig met familie cadeautjes uitwisselen en dan eten. Het komt wel goed denk ik.

Hoe zit het met jou kerstdagen dit jaar?
Margarita
Lid
Ik ben uitgenodigd om zaterdag 24 december bij mijn vader en zijn vriendin (mijn ouders zijn namelijk gescheiden) Kerst te komen vieren, maar dan komen mijn broertje en zusje met aanhang ook waarschijnlijk. Ik moet alleen zelf voor vervoer zorgen. Aangezien het contact met hen niet zo best loopt, zeg maar gerust problematisch, vrees ik dat ik mijn moeder moet inschakelen om mij heen en weer te rijden met de auto. Ik heb het haar nog niet durven vragen. Ik hoop dat intussen het contact met mijn broertje en zusje dan inmiddels weer wat beter is en dat we er met z'n allen een gezellige dag van kunnen maken
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik heb echt superveel te doen met kerst, zoveel zelf dat ik er een zaalvoetbaltoernooi voor heb moeten opzeggen, allemaal van die standaard verplichte dinertjes, maar ja gelukkig hebben we wel een gezellige familie/gezin
PRINCESS
Lid
Ik ga gezellig thuis kerst zitten vieren en naar me opa en oma
Andy
Heerscht
Nog een klein weekje wachten en dan is het kerstmis
Salina
En niet anders!
Eerste kerstdag samen met mn vriend bij zijn familie en tweede kerstdag samen met mn vriend bij mijn familie
Rosa
Lid
Ik ga met 1e kerstdag naar mijn opa en zie daar ook mijn oom en tante ( van 15 en 17 jaar ).

Weet iemand al wat hij gaat eten met kerst? En is dat ieder jaar hetzelfde of steeds iets anders?
Grey
In de Wolken
Ik moet 's avonds alle dagen werken FOK... maarjah... dan maar overdag gezellig doen...
Darth Vader
The Force
de mijne zijn gewoon saai, eten bij familie enzo