Apple verkoopt miljoen video-opnames via iTunes
Gepost op: Dinsdag 1 November 2005 12:37
[quote bron=http://www.nu.nl]SAN FRANCISCO - Voor videomateriaal van internetwinkel iTunes van Apple is veel belangstelling. In twintig dagen tijd heeft de Amerikaanse computerfabrikant een miljoen video-opnames verkocht. Het materiaal kan na het downloaden worden afgespeeld op de computer of de video-iPod, die Apple vorige maand op de markt bracht.
Volgens Apple-topman Steve Jobs laat het aantal zien dat er duidelijk interesse is voor het downloaden van videobeelden. Via iTunes kunnen niet alleen videoclips worden binnengehaald, maar ook afleveringen van televisieseries als Desperate Housewives.
Tot voor kort was de iPod alleen geschikt voor het afspelen van muziek. De draagbare muziekspeler is een groot succes en genereert een aanzienlijk deel van de inkomsten van Apple. Het downloaden van een videoclip of televisieaflevering kost per keer 1,99 dollar. Een muziekopname kost de helft. [/quote]
Best raar dat mensen daarvoor gaan betalen terwijl je het gratis op de box, tmf en mtv kan zien.
Gepost op: Dinsdag 1 November 2005 15:10
Ja idd. of je kan het gewoon downloaden zonder te betalen
Gepost op: Dinsdag 1 November 2005 22:03
ik denk dat mensen toch iets willen waarvoor ze hebben betaald. volgens mij alleen maar voor hun eigen gevoel.
Grey
In de Wolken
Gepost op: Vrijdag 4 November 2005 15:06
De legale "hebbe" manier wordt weer handig uitgebreid, voor de mensen die er intresse in hebbe is het natuurlijk handig jah...
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 5 November 2005 15:07
Op zich wel een leuk feit, iets dat k overigens nooit gedaan zou hebben. Ik regel het liever op eigen wijze.
Trouwens Thyster, Het is toch veel leuker om het zo te verkrijgen dan het op TV te zien met al die commerciële rommel tussendoor.