Wintertijden

Andy
Heerscht
De herst is al een tijdje gaande, maar ik kijk alvast vooruit. Over een kleine 9 weken is er al een jaarwisseling. Deze wordt natuurlijk vooraf gegaan aan de kerstdagen. December wordt buitengewoon een maand van de feestdagen. Sinterklaas komt ons land een aantal dagen binnen, dan krijg je kerstmis dat gevolgd wordt door de jaarwisseling.

Voor mij gaat de winter wel goedkomen. Het zal wel iets warmer zijn dan vorig jaar, maar dat maakt toch niets uit. Ik heb er in ieder geval zin in. 2006 here I Come
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. idd.. maar ik hoop wel dat het weer wat verandert, iets kouder, maar wel droog
Paulo
Lid
ik vind alleen de snert en stamppot het leukste van de hele winter. voor de rest mag de winter mij gestolen worden, veel te koud
thyster
dat ben ik dus
Nouw n keertje wintersport lijkt me wel grappug.
en dan vooral t apres skieeen
Andy
Heerscht
Wat ik nog kan doen tijdens de winter - halverwege januari - is werk zoeken. Kan ik ergens mijn geld mee verdienen.
Mriek
Lid
ik HAAAT de winter
(Kou, donker als je opstaat, witte huid, stamppot eten )
behalve als het goed vriest.. dan hou ik van de winter!
Grey
In de Wolken
winter is relaxed... sfeer enzow, ik kan me er wel mee uit leven
Salina
En niet anders!
Koud is wel leuk.. alleen regen vink niks :(
Zelf ga ik niet op wintersport, ik hou liever van n zonvakantie!!
Buffy
Lid
ik haat de winter...inclusief al die feestdagen...bah bah... geef mij maar gewoon de lente en de zomer....alleen oliebollen zijn oke
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het lekkerste aan de winter is, lekker lang in je nest blijven liggen als het buiten super koud is
thyster
dat ben ik dus
Sjhithappens zei:
Het lekkerste aan de winter is, lekker lang in je nest blijven liggen als het buiten super koud is

Jah en dat je andere mensen buiten bezig ziet terwijl jij aan de warme chocomel zit
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja idd
Darth Vader
The Force
geef mij maar de zomer, lekker warm en mooi zwemmen en wat te denken van bbq'en.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja idd.. en bikini's
Salina
En niet anders!
Wist niet dat je zo graag in bikini's liep dan
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. tja.. je weet wel meer niet eej Nee ik ben een uitzichtgenieter
Grey
In de Wolken
hehe, eindelijk wat meer herfst weer, ik vind het beter zow!
Andy
Heerscht
Het wordt langzamerhand te koud buiten
Darth Vader
The Force
en nu schijnt het zonnetje, alleen het is te fris
Margarita
Lid
Ik vind elk jaargetijde wel iets moois hebben en aan geen eentje heb ik echt een hekel.

Wel vind ik de feestdagen tijdens de winter niet leuk, zo verplicht allemaal de Sinterklaas, 2 Kerstdagen en de Jaarwisseling (ookal 2 dagen) Ik heb dit altijd al erg gevonden.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik niet, ik hou van feesten en van bier