Verstandskiezen

Andy
Heerscht
Vandaag bij de tandarts geweest. Normaal heb ik nooit wat maar vandaag zit het me tegen. De tandarts heel enthousiast: Oh je verstandskies komt door. Even een foto maken.
Aan de hand van de foto wordt ik nu dus doorverwezen naar een kaakchirurg want mijn kies moet eruitgehaald worden. Ik baal nu als een stekker
Sjhithappens
Ðikke Jan
hmm.. sterkte..
thyster
dat ben ik dus
jah da wordt dan 3 dagen alleen maar soep eten
Sterkte
Andy
Heerscht
Thnx. Ik moet nog steeds de afspraak maken. Ik stel het maar uit :$
thyster
dat ben ik dus
op een gegeven moment gaat t pijn doen en dan komt die afspraak van zelf
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. van uitstel komt afstel
Grey
In de Wolken
Ik heb ze nog allemaal, en hoop het nog een tijd zo te houden
Darth Vader
The Force
toch vervelend ik heb geen fijne verhalen gehoord over het verwijderen van verstandskiezen.
Margarita
Lid
Sterkte!

Ik ben zelf gelukkig nog maar 1x naar de kaakchirurg geweest om een verstandkies eruit te laten snijden en een paar jaar later moesten 2 verstandskiezen er ook uit, maar die konden gelukkig getrokken worden door de tandarts.

Ik ben helemaal geen held met de tandarts, maar dit heb ik gelukkig wel allemaal overleefd :y

Ik moet nu binnenkort weer een afspraak maken met m'n tandarts, maar ik zie er heel erg tegenop. Eigenlijk moet ik een stuk of 4 kronen erbij (ik heb er al 7 inmiddels), maar ik heb er geen geld voor en ook durf ik het niet meer. Zolang ik geen last heb, zal ze er ook geen een zetten bij mij.

Dus *afkloppen* maar....
Andy
Heerscht
Bedankt voor je steun margarita. Ik zal deze week een afspraak gaan maken.
Margarita
Lid
Goedzo, Andy, ik ga ook vandaag nog bellen voor een afspraak.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. Veel sterkte alle2
Margarita
Lid
Ik heb vanmorgen gebeld voor een afspraak ivm halfjaarlijkse controle en kan donderdagochtend a.s. al terecht.

Duim voor me dat ik verder niets heb en met een gerust hart weer naar huis ga...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.... ik zal duimen
thyster
dat ben ik dus
Ik hoor net dat ik op 5 december moet voor mn halfjaarlijkse controle. Ik hoop dat ik weer zown speeltje meekrijg naar huis
Grey
In de Wolken
haha... ik ben net in oktober geweest... moet dus nog ff een half jaartje wachten
Andy
Heerscht
Heb ik eindelijk de moed verzameld om te bellen, zijn ze gesloten. Kan ik maandag gaan bellen.
Margarita
Lid
Dat is vervelend, Andy.

Ik ben inmiddels geweest afgelopen donderdag en ik had geen gaatjes. Alleen moest ze een piepklein beetje tandsteen verwijderen, maar ik stond na 5 minuten alweer buiten. Nu mag ik over een half jaar weer
thyster
dat ben ik dus
Damn gister ook bij de tandarts geweest. k begin er ook last van te krijgen zij hij.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja ik moet ze er ook uitlaten snijden.. ze beginnen al door te komen... :(
Salina
En niet anders!
Mijne zijn doorgekomen en mogen blijven zei de tandarts vandaag
Andy
Heerscht
Morgen is mijn operatie. Ik zit er met smart op te wachten
Sjhithappens
Ðikke Jan
Veel succes dan!!
Andy
Heerscht
Ik kom zojuist terug. Wat een crisis. Gelukkig is de verdoving nog niet uitgewerkt.
thyster
dat ben ik dus
en nu kun je alleen nog soep eten?
Salina
En niet anders!
Ow sterkte en beterschap.. Nu zal namelijk de verdoving inmiddels al zijn uitgewerkt..
Anita
Lid
Andy zei:
Vandaag bij de tandarts geweest. Normaal heb ik nooit wat maar vandaag zit het me tegen. De tandarts heel enthousiast: Oh je verstandskies komt door. Even een foto maken.
Aan de hand van de foto wordt ik nu dus doorverwezen naar een kaakchirurg want mijn kies moet eruitgehaald worden. Ik baal nu als een stekker

.... wees blij dat je tandarts het zelf niet ff wilde doen (zoals die van mij )
Rosa
Lid
Beterschap Andy!
Andy
Heerscht
Het gaat nu wel. Zo nu en dan een pijnstiller innemen en dan kan ik er tegenaan.
Het nadeel is dat ik na iedere maaltijd moet spoelen, anders gaan er etensresten in het gaatje zitten.
Grey
In de Wolken
haha, en hoe wil je dat opvatten?... maar uhhh gister ging toch goed met het drinke enzow?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. drinken gaat toch altijd wel
bepke
Lid
mijn verstandskiezen komen nie door is bij mn vader ok en die moest eigelijk naar de kaakchirurg maar wou ie nie en nou zeg zn nieuwe tandarts dat ze er nie uit mogen want dan raken ze een zenuw dus ik laat ze er mooi nie uithale
Andy
Heerscht
Maar als ze door mochten komen kun je nog standvastig zijn, maar dan zul je wel moeten in verband met pijn
Martinos
Lid
Hmmm... misschien ga ik al dat leed ook nog wel tegemoet

Eerst maar eens van die beugel af
Andy
Heerscht
Beugels :# Het ergste dat een mens kan meemaken. Vooral als hij net weer gespannen is bij de Ortho. Gelukkig ben ik daar wel van af