Stakingen

Andy
Heerscht
Oke, dat de overheid soms dingen heeft waarvan ik ook denk, nou nou dat hoeft niet, dat is oke. Maar die stakingen en protesten. Mensen mogen van mij protesteren wanneer zij willen. Het is namelijk een vrij land, maar toch niet op donderdag. Het openbaar vervoer gaat niet rijden en ik moet wel rijden dus rijles. Hoe kom ik nu daar? :?:?
Grey
In de Wolken
das mooi kut... uhh vraag uw vader.. of verzet die les... kan toch altijd voor 24 uur...
Darth Vader
The Force
best kut voor je. ik moet met de fiets naar school
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het is idd vet klote. Mijn fiets is kapot.. moet ik dat ding vandaag nog proberen te maken.. :( Anders moet ik te voet of zo.. :?
Bartje
Lid
Tis helemaal niet klote,
Ik heb nou lekker een dagje vrij . Voor mij mogen de treinen dus wel vaker een dagje stilstaat.

Mzzl Bart
Darth Vader
The Force
stakingen zijn voorbij, alles was hier mooi ontregeld. heel weinig mensen op school enzo.
Andy
Heerscht
De rijinstructeur had het zo opgelost. Hij haalt twee mensen op laat die om de beurt rijden en laat dan de volgende twee. Het zal wel extra benzine hebben gekost om steeds op en neer van o.a. Well naar Venlo en terug maar jah. Een betere oplossing zou ik niet weten.
Grey
In de Wolken
KUUT... zit nu hier te kijke... ff gewoon checke voor nieuwe berichten terwijl ik nu rijles nog zou hebben... fuck gewoon ff geld verneukt... naja... morge dan maar ff opbellen...
kut he... helemaal vergete....
Renato
Lid
Stakingen en Protesten moeten gewoon vrij gehouden kunnen worden en mocht iemand afspreken hebben Jammer dan!