Steeg

Andy
Heerscht
Ik ben weer eens bij de steeg geweest. Echt zo vaag, te veel alcohol, wat mensen aangesproken wat ik normaal nooit doe. Echt een topavond :r
Ricardo
Topical
:r

tis alcoholische tent zeker?
thyster
dat ben ik dus
Met wie ben je naar de steeg geweest??
Als k vraag of je met ons meegaat dan wil je nooit
Grey
In de Wolken
tis wel zo... maja... wat je doet moet je zelf weten... maar jah... volgende keer wil ik ook wel weer graag een xtje mee... was het wel leuk??? hoop het wel... waren het ook leuke mensen die je aansprak of ware het van die blondienes die 's morgens de dag zouden verpesten als je naast hen wakker zou worden??? (of te wel... hebbie geneukt???)
Sjhithappens
Ðikke Jan
wat voor tent is die steeg precies?? :?... zo duister als de naam doet vermoeden?
Grey
In de Wolken
haha... je kunt het vergelijken met de Time-Out... alleen een stukje kleiner... wel is het zo dat ze nu bezig zijn om een nieuwe "Steeg" te maken... tussen Venray en Oostrum in... vlak bij het station... na verwachting wordt deze zelfs groter als de Time-Out... wel kikke dus... nu is het wel zo dat al die boere uit Venray en omstreke... daar kome hoop wel dat gaat verandere...

Groeten
Darth Vader
The Force
ik mag nog niet echt naar een discotheek, het enige is hier tienerdisco in de soos
Andy
Heerscht
thyster zei:
Met wie ben je naar de steeg geweest??
Als k vraag of je met ons meegaat dan wil je nooit

Dan gaan we in november een keer, na de 11de ofzo
thyster
dat ben ik dus
Grey zei:
haha... je kunt het vergelijken met de Time-Out... alleen een stukje kleiner...

Jah zow kun je alles wel vergelijken met de time-out maar izz goed andy daar houw k je aan
Andy
Heerscht
Ga je mee naar cafe job. Jah is goed, maar wat is het precies. Jah net als time-out alleen dan stukje kleiner. Lol
Sjhithappens
Ðikke Jan
Zijn er daar veel mooie vrouwen?? Dan ga ik misschien ook wel een keertje mee Lekker pilsje drinken, mooie vrouwen kijken .. Das het leven eej
Darth Vader
The Force
Heb je geen vriendin dan anders heb je daar wel genoeg aan.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee ik heb geen vriendin.. wrijf het maar weer een in
Andy
Heerscht
Sjhithappens zei:
Nee ik heb geen vriendin.. wrijf het maar weer een in

Haha, altijd leuk heh. het leed van een ander. Maar jah ik zit in hetzelfde schuitje