Homepage - Multi & Media - Commerciële Troep op TV

Commerciële Troep op TV

Heerscht

Het begint me de laatste tijd steeds meer op te vallen dat er tijdens een film allerlei quizen worden georganiseerd met de meest stomme vragen. Op SBS6, RTL 7 en dergelijke wordt iedere film dus opgevuld met een prijsvraag om een televisie te winnen.
Zelfs SBS6 brengt het zover om tijdens het voetbal stomme prijsvragen te stellen. Dat mensen er nog in trappen.

Lid

Ja.. ik heb een keer meegedaan aan zo'n spelletje... echt erg is dat!:O

Je moet een vraag beantwoorden. En dan A, B of C smsen naar een bepaald nummer. Als je dat hebt gedaan krijg je een smsje: "goedzo, je hebt nu 1 punt, de volgende vraag is..." en dan moet je dus WEER een antwoord gaan sturen. Ik heb 3x gesmst (3x teveel dus) en toen ben ik maar gestopt. Je blijft gewoon bezig

dat ben ik dus

T is dan toch ook zo dat je voor de smsjes die je van hun krijg ook moet betalen?

Lid

haha ja.. idd... mn beltegoed was daarna ook redelijk op
(ach.. ik had het kunnen weten, maar je moet alles een keer proberen toch )

Ðikke Jan

Nou er is wel een leuke vraagdinges (of hoe je het ook wilt noemen), waarbij degene met het laagste unieke bod, hetgene waarvoor je bied, kan kopen. Dat vind ik wel een leuk iets

De rest is allemaal bullshit..:k

The Force

steeds meer gesponsorde programma's op de tv, ik word daar strontziek van.

Ðikke Jan

Ja en dan maar te zwijgen over JAMBA :k:k

Heerscht

De reclameblokken lijken tegenwoordig ook al een eeuwigheid te duren. Sommige zenders kennen niets anders dan belspelletjes voor in de middag. Zend dan een leuke serie uit ofzo

dat ben ik dus

MWa zo erg vind ik die belspelletjes niet meer

met Wytske

Ðikke Jan

ja dat d8 ik wel ja Gewoon voor de buis zitten kwijlen

Heerscht

Volgens mij maken de zenders gewoon te weinig inkomsten en daarom gaan ze nu dus vanalles lopen te vervuilen.

Ðikke Jan

Ja idd, als ze dan eens stoppen met het maken van die stomme, té dure programma;s en gewoon, films uitzenden.

Quickreply