Babette terug in GTST
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 14 Oktober 2005 14:46
Quote:
[img]left
../uploads/andy/babette.jpg[/img]Babette van Veen maakt haar rentree in GTST. Toen ze destijds getrouwd en wel met haar kersverse tv-echtgenoot Erik (Jasper Faber, red.) naar Amerika vertrok, was de actrice er heilig van overtuigd de serie voorgoed de rug toe te keren.
Maar blijkbaar kruipt het bloed toch waar het niet gaan kan. Als de gecompliceerde, maar tegelijkertijd innemende Linda zal Babette gaan proberen de toch al torenhoge kijkcijfers van de immens populaire soap nog wat verder op te vijzelen.
„Ik ga er in ieder geval m’n uiterste best voor doen”, glimlacht Babette innemend. Het is lunchtijd in Aalsmeer. Terwijl sommige acteurs de tijd tussen de opnames gebruiken om op de trilplaat te gaan staan of om snel even hun voicemailberichten af te luisteren, hebben wij de hectiek van de set verlaten en zijn op zoek gegaan naar een rustiger plek.
Ondanks het feit dat Babette een tijd lang niet door de gangen van de Endemol-studio’s heeft gelopen, lijkt het alsof ze niet is weggeweest. „Dat gevoel heb ik zelf ook”, beaamt de actrice. „Er is ook hoegenaamd niets veranderd. Die molen draait gewoon door. Ook zonder mij, haha! En toch”, bekent ze openhartig, „als ik toen niet was gestopt, was ik er waarschijnlijk aan onderdoor gegaan.”[/quote]
Jippie, weer een oude GTST'er terug in de serie. Ze kunnen wel wat mensen gebruiken daar. Vooral na het vertrek van Bas Muijs, Victoria Koblenko enzo.
Gepost op: Maandag 17 Oktober 2005 14:39
Ow haha altijd wel leuk om weer een oude bekende te zien
Gepost op: Zondag 6 November 2005 18:52
Ik heb haar een keer heel kort in de serie gezien onlangs toen ze net weer terug was, maar ik ben niet meer zo'n fan dat ik elke avond voor de buis zit.
Ik volg deze en andere soaps via de mail die ik toegestuurd krijg van een site. Dan krijg je bij 2 soaps (OnM en GTST) een dagelijkse samenvatting en bij de 2 andere (B&B en ATWT) een wekelijkse samenvatting. Zo kan ik het toch bijhouden:y
Maar zo heel af en toe kijk ik wel even hoor als ik aan het zappen ben
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 6 November 2005 18:56
Het is ook te veel om bij te houden eigenlijk, vooral als je van soaps houdt. It's too much to handle
Gepost op: Zondag 6 November 2005 19:04
Ik volgde vroeger alle 4 de soaps. Toen had je ook nog Goudkust en ik zat ook helemaal in dat verhaal, maar dat werd volgens mij later overgenomen door Onderweg Naar Morgen, geloof ik. Eigenlijk hoef je niet eens elke dag naar de soaps te kijken, als je het een aantal dagen mist en weer kijkt heb je niets gemist.
Maar die samenvattingen via de mail vind ik wel handig, zo hoef ik bijvoorbeeld maar 1x in de week even te kijken of zelfs maar 1x in de 2 weken en ik ben weer helemaal bij.
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 6 November 2005 20:53
Frits van Houten komt waarschijnlijk ook terug in goede tijde slechte tijden. Al is het maar tijdelijk.
Gepost op: Maandag 7 November 2005 05:01
Dat is trouwens al zeker dat Frits terug komt.
Iedereen denkt dat hij toen vermoord is in het bad dmv een tv, maar hij komt idd weer terug in de serie. Het is nog onbekend hoe dat zal gebeuren, want dat wordt nog geheim gehouden.
Gepost op: Maandag 7 November 2005 12:11
Hij zal wel terug komen als geest of zo
..
Babbette ziet er trouwens nog steeds wel goed uit hoor
Gepost op: Maandag 7 November 2005 16:14
neejoh das gewoon n oude foto
Gepost op: Maandag 7 November 2005 20:03
Haha, het is nu bezig en ze ziet er nog goed uit hoor
Grey
In de Wolken
Gepost op: Dinsdag 8 November 2005 12:23
haha... beetje vaag allemaal, maar jah, wel weer een hele mooie vrouw om naar te gaan kijken
Gepost op: Dinsdag 8 November 2005 13:34
Wie kijkt er eigenlijk dagelijks naar GTST???
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 8 November 2005 14:03
Ik lees elke dag het stukje in de gids en dan blijf je ook redelijk op de hoogte
ALS ik tv kijk rond 8u dan kijk ik er wel naar, en soms als ik bezig ben dan stop ik ook met waar ik mee bezig was om het te gaan kijken. Maar als ik het niet heb gezien dan neem ik het niet op ofzo
Gepost op: Vrijdag 11 November 2005 19:33
d00m wijf iin GTST :?
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 12 November 2005 20:59
Ik vind der wel wat hebben, alleen een beetje oud. Die hele cast is aan het verjongen. Linda terug, Dian terug en dadelijk ook nog Frits terug.
Gepost op: Woensdag 16 November 2005 22:53
Sjhithappens zei:
Wie kijkt er eigenlijk dagelijks naar GTST???
Andy! Andy! Andy!
Gepost op: Donderdag 17 November 2005 13:56
Whahaha :r
Gepost op: Donderdag 17 November 2005 14:14
ik vind het heel bar saai laatste tijd
Gepost op: Vrijdag 18 November 2005 14:51
Jep, me too. De verhaallijnen duren veel te lang :z
Gepost op: Vrijdag 18 November 2005 15:05
Maar dat is toch eigenlijk altijd al wel geweest??
Salina
En niet anders!
Gepost op: Maandag 21 November 2005 15:59
Ik heb het al 2/ 3 weken niet gekeken maar ik weet zeker dat als ik het vanavond zou kijken ik er weer helemaal inzit
Gepost op: Maandag 21 November 2005 16:28
Haha.. je hebt niets gemist hoor