5.000 Posts

Andy
Heerscht
Een kleine tijd terug haalde topical nog de 500 topics mijlpaal. Vandaag is de 5.000 posts overschreden. We gaan dus vol goede moet op naar de 1.000 topics en 10.000 posts. Ik wens iedereen daar veel succes bij.
Grey
In de Wolken
Komt allemaal goed... zit lekker op m'n kamer beetje muziek te luisteren enzow... en dan ga je op eens denken aan Topical.nl, ff een berichtje plaatsen hier en daar, wat sfeer om je heen en toch ook weer wat nuttigs doen... een fijne avond nog gewenst... groetjes
Darth Vader
The Force
het gaat eindelijk de goede richting op. nu nog meer actievelingen en remco is blij
Paulo
Lid
keep on the good work
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nu nog maar hopen dat er nog meer leden komen..
Andy
Heerscht
Ik denk dat geduld een schone zaak is, zoiets moet groeien. Alhoewel het toch vrij lang duurt
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. ach ja wat is lang eej
Margarita
Lid
Misschien kan ik een bijdrage leveren aan het aantal posts?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Is wel te hopen
Margarita
Lid
Ik heb volgens mij in ruim 24 uur al meer dan 50 berichten neergezet, dus die bijdrage komt zeker :y
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja het is te zien en ik ben er blij mee
Andy
Heerscht
We gaan nu al richting de 6.000 posts.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Tja en wij verzorgen bijna de helft niet goed iegenlijk.. maar ja.. zal nog wel verandderen denk
Andy
Heerscht
Het is te hopen natuurlijk. Wij hebben bij elkaar al zo'n 3.000 posts. Volgens mij hebben wij twee geen leven :#
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja is niet normaal, moet toch eigenlijk echt een vriendin gaan zoeken..
Salina
En niet anders!
Wel een vriendin die dan ook aandeel brengt aan topical eej :r
Andy
Heerscht
Gewoon een forumverslaafde vriendin dus. Ik zie de contactadvertentie al voor me, maar goed.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Hahaha nee hoor dat hoeft ook weer nie
Margarita
Lid
Ik ben even afwezig geweest van het forum, maar nu ook weer terug druk aan het posten.

Dat sommige al over de 1.000 posts hebben, komt natuurlijk ook omdat zij al wat langer op het forum zitten en ik wil als een van de nieuwelingen niet meer zo op oude topics gaan reageren. Dus misschien dat het ook daaraan ligt dat de leden die langer lid zijn dan ook veel meer posts hebben en het begin veel topics gemaakt/beantwoord hebben?

Ik denk ook maar een beetje mee...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. en misschien omdat ik heeeeel veeeel vrije tijd heb doordeweeks, in het weekend post ik daarom ook bijna niet. Dan heb k een leven
Andy
Heerscht
Tja, de 6.000 posts zijn al behaald. Het gaat goed en gelijk op. 600 topics en 6000 posts. Dat wil dus zeggen dat iedere topic gemiddeld 10 reacties heeft.
Margarita
Lid
Dat gaat goed dus, Andy!
Andy
Heerscht
Cker weten. Eind volgend jaar hebben we de 15.000 posts wel behaald. Als we dan ook 1.500 topics hebben rond die tijd
Margarita
Lid
Ik heb inmiddels al 100 punten