Cocaïne hot, wiet not

Andy
Heerscht
Quote:
In het uitgaanscircuit van Nederland wordt steeds meer cocaïne gebruikt. Het opsteken van een jointje is daarentegen niet meer zo geliefd. Dit blijkt uit het vrijdag gepubliceerde onderzoek "Gebruikersmarkt uitgaansdrugs in Nederland 2004-2005" van het Criminologisch Instituut Bonger van de Universiteit van Amsterdam.

De onderzoekers namen trends in het uitgaansleven onder de loep door met clubeigenaren, dj's, organisatoren van feesten, politie, portiers en met de partygangers zelf te praten. Op basis van hun waarnemingen signaleerden de onderzoekers de trends. Absolute cijfers ontbreken dan ook.

Coke lijkt me toch moeilijker te verkrijgen dan wiet, of heb ik dat mis? Zoek ik gewoon verkeerd :?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Maar het probleem van wiet is dat je het heel goed ruikt al iemand het gebruikt heeft of bij heeft en bij coke niet... En aan coke is ook niet zo moeilijk te komen hoor..
Darth Vader
The Force
moet ik toch maar eens aan de coke
thyster
dat ben ik dus
ik zit al jaren aan de coke cola
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. maar ja.. Als je coke wilt hebben, moet je gewoon iemand ontvoeren en dan 300 kilo coke eisen :r:r
Andy
Heerscht
300 Kilo is nog vrij weinig. Dat heb ik wel in 1 dag weggesnoven :#
Sjhithappens
Ðikke Jan
Maar voor die ontvoering van de dochter van Melchers hadden ze toch om 300 kilo "losgeld" gevraagd.. Das heeft trouwens wel een winkelwaarde van omdenabij 15 Miljoen...
Andy
Heerscht
Jah dat is inderdaad een hoop geld. Ik denk wel dat je straatwaarde bedoeld. Je kunt toch beter coke vragen dan geld in dit geval
sexygirl
Lid
h0oii
ik vind het allebei niets
ik ben pas 13 dus :(:(:(:(
mensen gaan er alleen raar van d0en
Salina
En niet anders!
Het is inderdaad allebei makkelijk te krijgen..
Mij zal je er NOOIT aan krijgen.. bah :k
ROCKABELLA
Lid
Ongezonde rottroep.
Ally
Lid
Ik hoor soms van minderjarige dat het voor hun moeilijker is om aan wiet/hasj te komen dan aan coke. En dat geloof ik best. Want de coffeeshops zijn de laatste tijd ontzettend streng! Aan coke komen is trouwens simpel.
Andy
Heerscht
Ik heb geen ervaringen met coke en zou zo ook niet weten hoe ik eraan zou moeten komen, gelukkig wil ik dat ook niet.
Maar drugs gebruiken is mijn inziens een beetje zwak. Alsof je geen lol kunt hebben zonder dat spul. Het maakt je leven kapot, dus wat is er belangrijker.
thyster
dat ben ik dus
pado's lijken me wel n keerjte vet, dat je overal mooie kleurtjes ziet en zown
Rosa
Lid
Coke is gewoon troep. Erg verslavend en erg ongezond. Enkel een jointje is niet zo erg en valt ook onder softdrugs, maar coke is harddrugs.
Het is helemaal niet zo moeilijk om aan welke soort drugs te komen als je in zo'n groepje zit. En als je niet in dat groepje zit, heb je ook de behoefte niet om aan de coke te gaan.