Het Schnitzelparadijs
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 8 September 2005 14:41
Een film met allerlei mensen van buitenlandse afkomst en natuurlijk de lekker Bracha van Doesburgh.
Verhaallijn:
Quote:
Het Schnitzelparadijs is een hilarische komedie over Nordip (Mounir Valentyn), een jonge Marokkaanse jongen, met een goed stel hersenen en een veelbelovende toekomst voor zich. Nordip wil echter helemaal niet aan de verwachtingen van zijn vader voldoen en neemt een zomerbaantje als afwashulp in restaurant: ‘De Blauwe Gier’.
Daar wordt hij smoorverliefd op Agnes (Bracha van Doesburgh), het nichtje van de eigenaar. De kans op een afspraakje met haar is erg klein, totdat twee zelfingenomen hulpkoks (Mimoun Oaissa en Yahya Gaier) Nordip onder hun hoede nemen. Zij leren hem de kneepjes van het vak in de keuken en voorzien hem van handige versiertrucs.
Het is de bedoeling dat Agnes ooit De Blauwe Gier gaat overnemen, maar diep in haar hart wil ze niet. De liefde tussen Nordip en Agnes is gedoemd te mislukken, tenzij Nordip er in slaagt Agnes ervan te overtuigen tegen de wens van haar familie in te gaan.
Gepost op: Donderdag 8 September 2005 15:19
Hmm.. beetje vaag verhaal.. maar lijkt me wel lachen..
Gepost op: Maandag 12 September 2005 17:15
zal wel net zowies als shouf shouf habibi worden. maar wel leuk
Gepost op: Maandag 12 September 2005 17:28
Ja op de radio noemde ze hem ook al Shouf Shouf Habibi 2. Daar waren de makers volgens mij niet helemaal blij mee..
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 13 September 2005 21:08
Tja, misschien wordt hij wel lachen. Het is niet mijn smaak. Als er zelfs al Nederlanders in de film zitten die buitenlanders moeten spelen dan houdt het voor mij al op.
Gepost op: Dinsdag 13 September 2005 22:08
Ja das wel een beetje stom ja.. :?
Gepost op: Donderdag 15 September 2005 23:15
lijkt me wel een leuke film om te zien.
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 20 September 2005 14:51
Hij is nu al een Gouden Film. Dus hij moet toch goed zijn dan
Gepost op: Dinsdag 20 September 2005 17:17
Ja idd.. dan toch misschien maar eens (downloaden) kijken!!!
Grey
In de Wolken
Gepost op: Maandag 26 September 2005 14:23
Veel leuke dingen al over gehoord, maar heb em zelf nog niet gezien... komt van zelf we
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 8 Oktober 2005 16:20
Thyster, Grey en ik hebben gisteren de film gekeken. Hij is leuk en grappig. Jammer dat hij wat aan de korte kant is, maar dat maakt Bracha van Doesburgh weer goed. Damn wat een mooi meiske is dat
Gepost op: Zondag 9 Oktober 2005 18:31
misschien ga ik hem binnekort ook kijken met wat vrienden van me.