Hans Teeuwen maakt regiedebuut
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 28 Juli 2005 16:08
Quote:
Cabaretier Hans Teeuwen maakt zijn debuut als filmregisseur. Gijs van de Westelaken van productiebedrijf Column heeft dat woensdag bekendgemaakt. Teeuwen werkt op dit moment voor de VPRO aan een pseudo-documentaire. "De werktitel van de film is Twijfelaars. Maar dat weten we nog niet zeker", aldus Teeuwen.
Behalve voor de regie is de cabaretier ook verantwoordelijk voor het scenario.
Twijfelaars vertelt over een masterclass acteren die lelijk uit de hand loopt. Pierre Bokma en Peer Mascini vertolken de hoofdrollen in de film. Bijrollen zijn er voor Gijs Scholten van Aschat , Sacha Bulthuis, Halina Reijn, Kees Hulst, Cas Enklaar, Monic Hendrickx, Ellen Vogel en Annet Nieuwenhuyzen.
Het is de bedoeling dat Twijfelaars eind september in première gaat op het Nederlands Filmfestival. De VPRO zendt de film in het late najaar uit.
Dit lijkt mij dus wel een leuke film om te zien.
Gepost op: Donderdag 28 Juli 2005 19:48
vette schit ga k ckr kijken
Grey
In de Wolken
Gepost op: Zaterdag 30 Juli 2005 02:51
haha.... de enigste bekende naam die er in voor komt is Hans Teeuwen... wat moet dit voorstellen joh... ben wel vaag vanavond maar dat wil nog niet zeggen dat ik m'n hersens niet verloren ben...
"Een film van Hans Teeuwen... Hij is wel lache... maar de rest nooit van gehoord joh,,, wat moet ik er mee?"
Gepost op: Maandag 1 Augustus 2005 22:23
Hans Teeuwen roelt de pan uit
Grey
In de Wolken
Gepost op: Dinsdag 2 Augustus 2005 04:05
Van de rest van die namen... nooit van gehoord... ik weet echt niet wat ik van deze film moet verwachten
Gepost op: Vrijdag 12 Augustus 2005 22:07
ik vind Hans Teeuwen wel goed, dus ik ga deze film misschien wel kijken.