Lonsdale?
Gepost op: Maandag 4 Oktober 2004 18:55
De laatste tijd is er een hoop gezeik over de mensen die lonsdale dragen. De meeste lonsdale gasten zijn gabbers en mensen met rascistische meningen. Wat vinden jullie ervan?
Ikzelf draag geen lonsdale, ik vind het een nepmerk.
Gepost op: Maandag 4 Oktober 2004 19:25
Het is gewoon een gezeik doordat als je er een vest/jas overheen aan hebt, en die hangt op een bepaalde manier open, dan staat er NSD. (Een nederlandse partij in de tweede wereldoorlog voor de duitsers!)
En als iemand het kledingsmerk op deze manier draagt, dan vind ik het niet kunnen.. maar als het gedragen wordt omdat ze het mooi vinden, dan vind ik het wel kunnen.
Mzzls
Grey
In de Wolken
Gepost op: Dinsdag 5 Oktober 2004 17:03
Okey... van de ene kant vind ik dat jullie zeker gelijk hebben... maar nu sinds Lonsdale de naam van een "rasistisch-merk" heeft gekregen... vind ik dat als je nu nog in Lonsdale kleren loopt je toch wel op de een of andere manier met deze gedachte in je hoofd loopt... want vaak zie je dus ook allemaal de zelfde personen in deze kleren lopen... en geen andere soort mensen... Lonsdale zal dus ook nooit meer van deze naam afkomen... Boeiend!!!
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 9 Oktober 2004 15:27
Soms zie ik wel van die mannetjes lopen die eerst nooit iets hebben voorgesteld en nu denken dat ze door lonsdale iets zijn. Voor de rest mijdt ik gewoon de meeste lonsdale figuren ongeacht de reden voor deze kleding.
Gepost op: Maandag 11 Oktober 2004 08:05
Sjhithappens zei:
Het is gewoon een gezeik doordat als je er een vest/jas overheen aan hebt, en die hangt op een bepaalde manier open, dan staat er NSD. (Een nederlandse partij in de tweede wereldoorlog voor de duitsers!)
En als iemand het kledingsmerk op deze manier draagt, dan vind ik het niet kunnen.. maar als het gedragen wordt omdat ze het mooi vinden, dan vind ik het wel kunnen.
Mzzls
het is NSB(nederlands iets, nationale sosialistische bond) op NSDAP, in lonsdale zit NSDA, daar een P achter en je ehbt de partij(nationaal sosialischtische democratische arbeider partij oid)
Gepost op: Vrijdag 22 Oktober 2004 00:12
ik vind dat je die kleding gewoon mag dragen om wat voor reden dan ook.
Ik heb zelf ook rechtse ideeen en vind dat die altijd maar in de grond worden gedrukt door anderen terwijl wij wel het beste voor NEDERLAND willen.
Als je londsdale draagt omdat je allochtonen haat vind ik dat dat ook moet kunnen wat je mag voor je mening uit komen en als ze allochtonen haten hebben ze daar vast redenen voor.!!!
Gepost op: Zaterdag 23 Oktober 2004 20:50
cyrus zei:
ik vind dat je die kleding gewoon mag dragen om wat voor reden dan ook.
Ik heb zelf ook rechtse ideeen en vind dat die altijd maar in de grond worden gedrukt door anderen terwijl wij wel het beste voor NEDERLAND willen.
Als je londsdale draagt omdat je allochtonen haat vind ik dat dat ook moet kunnen wat je mag voor je mening uit komen en als ze allochtonen haten hebben ze daar vast redenen voor.!!!
mee eens, maar neit als ze komen met: ja, ze zijn gewoon dom, ofzo
Gepost op: Dinsdag 26 Oktober 2004 15:58
maar je moet toch wel een reden hebben om een hekel aan buitenlanders te hebben. en ik neem aan niet alle buitenlanders. ik vind het een beetje zielig, racisme komt wel voor. maar om daar nu bepaalde kleding voor te gaan dragen. nee, mij niet gezien. ik doe liever gewoon
Gepost op: Dinsdag 26 Oktober 2004 16:41
Ricardo zei:
[...]
mee eens, maar neit als ze komen met: ja, ze zijn gewoon dom, ofzo
Ja of ze zeggen ja omdat ze stinken :? Slaat helemaal nergens op.. :?
Gepost op: Zondag 14 November 2004 10:25
Ik draag het niet
Gepost op: Zondag 14 November 2004 10:53
Ik ben schiedsrechter bij de judo eej.. en gisteren moest ik op een toernooi scheidsrechteren (is geen werkwoord volgens mij maar ja).. En toen was er een kerel uit engeland en die heette: Lindon Lonsdale
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 14 November 2004 12:41
Best bizar. Je zult maar zo heten.
Gepost op: Zondag 14 November 2004 20:36
veel rare namen gezien en gehoord, maar deze slaat echt alles
Gepost op: Maandag 15 November 2004 17:29
Sjhithappens zei:
Ik ben schiedsrechter bij de judo eej.. en gisteren moest ik op een toernooi scheidsrechteren (is geen werkwoord volgens mij maar ja).. En toen was er een kerel uit engeland en die heette: Lindon Lonsdale
LOL
Gepost op: Maandag 15 November 2004 20:17
Maar ik weet niet of het in engeland ook zo leeft met dat merk als in NL...
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 15 November 2004 20:39
Nee, volgens mij daar niet. Het is echt een Nederlands probleem.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Maandag 15 November 2004 21:36
Degene die Lonsdale dragen zijn meestal rascist. Als een Nederlander problemen heeft met een andere Nederlanders gaat ie toch ook geen anti-nederlands merk dragen!!! (Niet dat die bestaan ofzo) Ik ben zelf 'allochtoon'.. ik woon in Nederland, ik ben hier opgegroeid in een Nederlands gezin, maar dat ziet niemand aan de buitenkant. Mensen die Lonsdale dragen hebben meestal een hekel aan alle buitenlanders, maar ze kennen soms niet eens een buitenlander en toch dragen ze zo'n merk. Als het nu wordt gedragen omdat het mooi is, tja dan is t goed. Maar als ik mensen met Lonsdale kleren zie denk ik toch gelijk aan het verhaal dat achter het merk gemaakt is. Het is meer het verhaal die achter het merk zit dat mij zo afschuwt!! Heb respect voor iedereen....
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 15 November 2004 22:59
Jah, ik heb er niets op, ben zelf geen buitenlander ofzo. Maar jah ik snap goed dat deze mensen zich in een hoekje gedrukt voelen door de lonsdale gasten en dat mag toch niet gebeuren.
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 15:52
Idd, lijkt me erg vervelend om er op deze manuier last van te hebben, vind dat er wel wat meer respect mag zijn.
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 15:56
Idd... respect.. dat is het key-word.. En dat hebben die gasten meestal te weinig....
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 19:56
Sjhithappens zei:
Idd... respect.. dat is het key-word.. En dat hebben die gasten meestal te weinig....
Smaak daar hebben ze vaak ook weinig van, anders hadden ze wel mooie kleren gekocht. :y
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 19:57
thyster zei:
[...]
Smaak daar hebben ze vaak ook weinig van, anders hadden ze wel mooie kleren gekocht. :y
Een inkoppertje dus. Maar goed je hebt wel gelijk.
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 20:07
Haha.. :r
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 20:54
Sjhithappens zei:
Haha.. :r
:r
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 16 November 2004 20:54
Nu maar weer ontopic en een beetje normale antwoorden.
Gepost op: Vrijdag 10 December 2004 17:43
Ik vind het grote onzin, alsof iedereen die lonsdale een rasist is. Laatst is een vriend van me in elkaar geslagen door een paar buitenlanders omdat hij lonsdale droeg, dus wie daagt dan eigenlijk uit??
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 10 December 2004 21:54
Jah en nu worden natuurlijk alle buitenlanders en alle lonsdalers over een kam geschoren. Oplossing: lonsdale verbieden en buitenlanders het land uit kicken. Kan iedereen weer veilig de straat op en gewoon in het Nederlands aangesproken worden. :z
Grey
In de Wolken
Gepost op: Zondag 12 December 2004 17:29
denk dat er ook veel problemen onder de nederlanders zelf te makkelijk worden opgelost
Gepost op: Zondag 12 December 2004 20:18
Andy zei:
Jah en nu worden natuurlijk alle buitenlanders en alle lonsdalers over een kam geschoren. Oplossing: lonsdale verbieden en buitenlanders het land uit kicken. Kan iedereen weer veilig de straat op en gewoon in het Nederlands aangesproken worden. :z
op zich niet zo'n heel slecht idee. met jou kan ik praten
Gepost op: Zondag 12 December 2004 23:53
Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Langzaam Executeren
Of gaat dat weer een beetje te ver?
Gepost op: Maandag 13 December 2004 16:14
Ja idd.. das ook wel lachen ja.. maar ja er zitten ook goede allochtonen tussen hoor, maar het zijn gewoon een paar klootzakken die het voor de rest verzieken
Gepost op: Maandag 13 December 2004 16:26
Ja, heel het merk wordt verpest. Ze hebben af en toe ook leuke kleding, en als ik wat leuks zie koop ik het gewoon. De mensen achter Londsdale willen dit zelf hopelijk ook niet.
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 13 December 2004 16:59
Nee, oorspronkelijk was het een skatemerk. Althans een hele tijd terug werd het door skaters gedragen. :y
Gepost op: Maandag 13 December 2004 17:14
Het is toch van oorsprong een boks-merk, het werd volgens mij altijd tijdens bolswedstrijden gedragen en je had er vroeger ook altijd die zwembroeken van. (dat waren dan eigenlijk broekjes voor in de boksring )
.
Gepost op: Maandag 13 December 2004 21:36
Ach, ik zit op een zeer zwarte school, en het valt mij wel op dat er heel veel lonsdale door blanken word gedragen.
Maar, waarom zijn er op dit soort fora eigenlijk geen 'Zwarte' mensen?
Gepost op: Maandag 13 December 2004 22:59
Minish zei:
Ach, ik zit op een zeer zwarte school, en het valt mij wel op dat er heel veel lonsdale door blanken word gedragen.
Maar, waarom zijn er op dit soort fora eigenlijk geen 'Zwarte' mensen?
2 opties:
1. Ze hebben geen computer, internet omdat ze die gewoonweg niet kunnen betalen.
2. Ze kunnen geen nederlands, of kunnen het niet schrijven.
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 13 December 2004 23:04
Meestal hebben ze hun eigen fora, waar duistere afspraken wordt gemaakt. Althans daarmee komen ze in het nieuws.
Voor de rest vind ik: je moet ze niet over een kam scheren. Want er wonen ook Amerikanen, Engelsen en andere buitenlanders in Nederland. Zij zijn niet slecht, meestal.
Ik heb in principe alleen een hekel aan het volk dat zich niet wil aanpassen. Je komt naar een land en daar gelden de regels van dat land. Zo moeten wij ons ook gedragen als we in Frankrijk gaan wonen.
Daarbij opgeteld dat er ineens Moske?n opduiken in alle uithoeken van Nederland is wel jammer. Ze moeten het maar zelf weten. Maar als je ergens in een land opgevangen wordt omdat je vluchteling bent dan heb je maar te leven naar de maatstaven van dat land.
En Lonsdale figuren die zichzelf heel erg Nazi-achtig opstellen vind ik maar zielig. Alsof ze wat zijn omdat ze het uniform dragen van een grote groep mensen. De meesten zijn alleen maar meelopers. Maar je mag van mij dragen wat je wilt, ik heb er geen last van.
Daarbij vind ik de kleding niet echt super. Een trui met aan de voorkant Lonsdale, net zo simpel als een trui met aan de voorkant alleen Nike.
Gepost op: Maandag 13 December 2004 23:07
Zeker waar, je moet ze niet allemaal over een kam scheren. Maar bij de goed geintegreerde merk je geneens meer dat ze ergens anders vandaag komen. Het kan dus wel.
Ik heb alleen een hekel aan de gene die bv. geen Nederlands willen leren. Chinezen kunnen het toch ook goed hebben in Nederland
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 13:19
Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar er is wel tenminste een lid wat niet blank is.
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 15:30
Wie?
Btw over die chinezen, zei zijn hier idd ook gekomen en hebben zich mooi aangepast zonder hun eigen wereld te verliezen!
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:20
Minish zei:
Wie?
Btw over die chinezen, zei zijn hier idd ook gekomen en hebben zich mooi aangepast zonder hun eigen wereld te verliezen!
Ik
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:21
LoL, gefeliciteerd, weet je waarom er maar zo weinig van u zijn?
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:24
Minish zei:
LoL, gefeliciteerd, weet je waarom er maar zo weinig van u zijn?
Hoe moet ik dat laatste nu weer opvatten
Zo weinig van 'mij' .. maar kzou t niet weten.. Denk jij 't te weten dan?
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:29
Nee, ik vraag het me af, want ook op andere fora zijn vooral blanken.
BTW, ik wil niet het HIJ/ZIJ gevoel aanwakkeren hoor!
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:34
Agjah, ik ben hier via Sjhithappens
Maar ik zou ook niet weten waarom.. :n Ik woon trouwens al heel mn leven in een Nederlands gezin dus ik ben ook met de Nederlandse dingen opgegroeid!!
Maar over dit alles gaat deze topic niet :z
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 14 December 2004 20:36
Nu maar weer back to het onderwerp dan maar. :y
Gepost op: Dinsdag 11 Januari 2005 21:25
Lonsdale was een Boksmerk dat droeg Mohammed Ali ofzo (heb ik gehoord) en Lonsdale boeit me niet zoveel.. alleen de Figuren die er in lopen en de kominatie van
Staat me niet aan.
En over buitenlanders gesproken er zijn zover goede als slechte.. de media etc heeft de grootste rol hier in. Die maakt de bevolking alleen maar erger en erger.