Joss Stone niet uit de kleren

Andy
Heerscht
Quote:
Joss Stone heeft het niet zo op vrouwelijke artiesten die half-naakt poseren voor de cover van een magazine. De zangeres zegt te walgen van gerespecteerde, ambitieuze sterren die in bikini of topless op pikante foto's verschijnen. De soul-sensatie van dit moment weigert dan ook resoluut de aanbiedingen die ze krijgt om uit de kleren te gaan.

Helaas voor de mannen hier. Het zal bij fantasiën moeten blijven :#
Grey
In de Wolken
Dat is nog eens een zelfrespecterende vrouw... klasse :o
Salina
En niet anders!
Inderdaad, het is schandalig hoe weinig ze soms aan hebben. En dat alleen voor een beetje populariteit.. Misschien wordt het nu wel 'in' om zoveel mogelijk aan te hebben
Rick
//
Salina zei:
Inderdaad, het is schandalig hoe weinig ze soms aan hebben. En dat alleen voor een beetje populariteit.. Misschien wordt het nu wel 'in' om zoveel mogelijk aan te hebben

Denk et niet
Grey
In de Wolken
haha... zie je dalijk een neger ofzow in een eskimo pak
Andy
Heerscht
Alleen der vriendje zal der uit haar kleren moet krijgen alvorens hij de liefde met haar mag bedrijven :#
Grey
In de Wolken
haha... tis maar hoe je het onder woorden brengt... maar jah... toch vind ik het heel knap dat ze zich zo op haar eigen manier presenteerd en zich niet gek laat maken door alle hektiek om haar heen... top!
martijn
Lid
is idd er knap van haar
Sjhithappens
Ðikke Jan
Salina zei:

Ik denk niet als ik minder aan doe dat ik populairder hoor
Grey
In de Wolken
haha.. waarom niet... tis een xtje te proberen, wie weet pakt het wel heel rooskleurig uit
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nou ja.. ik zal PlayGirl eens mailen, misschien hebben ze wel intresse
Darth Vader
The Force
ik had Joss toch wel uit de kleren willen zien gaan
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ach ja ik vind haar met kleren aan ook wel mooi
Andy
Heerscht
Ieder zijn smaak, heh?
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja gelukkig wel, zou wat zijn als we allemaal verliefd werden op dezelfde vrouw :r