Veranderingen Topical

Andy
Heerscht
Topical blijft veranderen. We worden volgens mij alleen beter, maar dat ter zijde. Ik open een topic hiervoor aangezien het veel informatie is.

UBB Knoppen
Alle buttons zijn aangepast naar aparte knoppen. Dit vond ik persoonlijk wel mooi.
Icoontjes
Leden zien bepaalde icoontjes bij topics en reacties. Deze geven in IE bij mij een vreemde achtergrond, maar jah dat moet maar zo

Versie 2.2
Het forum zal binnenkort hier en daar geupdated worden, dit zal vooral in de code gebeuren. De categoriën krijgen bijvoorbeeld een andere indeling. Dat wil zeggen meer opties voor het beveiligen enzo ervan. Hiervan zullen jullie niet veel merken.
Ik heb een aantal grootse plannen, althans groots. Ik heb wat ideën in mijn hoofd zitten. Ik ben van plan om hier rustig aan te werken in de vakantie. De source zal hier en daar aangepast worden. Rond 15 september zal ik alles releasen als versie 2.2

Al jullie ideeën zijn welkom.
Andy
Heerscht
Ik schaam me kapot, maar alle updates heb ik al doorgevoerd. Het ging sneller dan ik dacht.
thyster
dat ben ik dus
nou makelijk toch
Salina
En niet anders!
Het ziet er steeds beter uit allemaal :o:o
Andy
Heerscht
De zoekfunctie is veranderd, althans uitgebreid. Ook heb ik de berichtgeschiedenis per gebruiker gemaakt. Deze zijn alleen op te vragen per gebruiker. Je kunt dus niet in andersmans geschiedenis kijken
Andy
Heerscht
Hier een subtiel kickje: Vanaf nu is er in het profiel in te stellen of je naar de laatste reactie gaat, wanneer je op een topictitel klikt. Dit gebeurd niet na het reageren via de snelreactie.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow das wel handig
Grey
In de Wolken
jah gaat erg vooruit... topical groeit maar door
Andy
Heerscht
Ik ben benieuwd of jullie de functionaliteiten ook echt gaan gebruiken.
Ik heb nog een reactiesysteem voor profielen in gedachten.