Big Brother 2005

Andy
Heerscht
Het Big Brother 2005 topic is bij deze geopend. Er is een hoop media-aandacht voor dus Topical kan niet achterblijven.
Talpa gaat er hopelijk een groot succes van maken. Bridget Maasland en Ruud de Wild gaan de presentatie verzorgen.

Het zal mij benieuwen hoe het gaat worden. Ik heb mezelf ook ingeschreven in het begin. Dus misschien dat ik naar een auditie ofzo mag. Als ik iets hoor dan laat ik het jullie wel weten.
Paulo
Lid
ik hoop voor je dat je in Big Brother komt te zitten, dan leren we de webmaster eens kennen.
Andy
Heerscht
Dat komt wel goed, maar ga er maar vanuit dat ik er niet in zit.
Andy
Heerscht
Het schijnt weer een succesvol programma te zijn, waarschijnlijk het enige succesvolle dat talpa gaat behalen.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik heb het eerlijk gezegd nog nie gezien.... :n
Andy
Heerscht
De blootscenes die op internet te vinden zijn, die vind ik wel lachen. En die Lieske is ook wel een leuk type.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow.. waar zijn die scenes te vinden dan ... Ik zal toch maar een keer kijken of er mooie meiden in zitten..
Die uit roosendaal is trouwens een ex van een maat van mij ..
Grey
In de Wolken
haha... lieske is een speels meisje wat dan weer rond huppelt en dan weer zit te huilen... veel te onstabiel voor jou andy...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. gelijk relatie-hulp voor je Andy .. !!!!
Andy
Heerscht
Ik stel het zeer op prijs. Iedere keer als ik de naam Big-Brother hoor of zie dan denk ik: Daar had ik in kunnen zitten.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha... ach ja je kan niet alles hebben
Margarita
Lid
Wie volgt dit en wat vinden jullie ervan?

Ik heb de 1ste en 2de Big Brother op videobanden staan die toen te koop waren. Dat vind ik altijd nog leuk naslagwerk om eens terug te zien hoe men in het begin ermee omgegaan is toen het nog onbekend was. De delen erna heb ik helaas (nog) niet, maar zou ik graag willen hebben. Volgens mij is het ook nergens meer te koop :n

Ik heb de BB deel met Kelly toen bijna helemaal gevolgd en nu zit ik volop in BB 5. Ik kijk alle uitzendingen en volg het ook dagelijks via de streams op de site. Zo mis ik er bijna niets aan behalve natuurlijk als ik in bed lig

Ik blijf zoiets leuk vinden om naar te kijken die reality-soaps. Hetzelfde geldt voor die anderen die onlangs uitgekomen zijn (Frans Bauer, Patty Brard, Jan Smit, enzo) :r
Andy
Heerscht
Ik vind deze Big Brother iets te gemaakt. Het is ditmaal zo overdreven.
thyster
dat ben ik dus
mwa nee big brother is nie echt mijn ding.
Margarita
Lid
Misschien is deze BB wel gemaakt en overdreven, omdat het niet nieuw meer is om in zo'n huis te wonen met onbekende mensen en met camera's om je heen 24 uur p/dag?

Ze hebben het tenslotte al gezien bij een van de vorige 4 BB-series, dus in principe blijft het recept zeg maar hetzelfde steeds.

Toch?!