ziekenhuis verhalen.
Gepost op: Zondag 29 Mei 2005 12:31
Was je wel eens in het ziekenhuis :y:n en heb je daar iets grappigs
droefigs:#of juist iets leuks meegemaakt
.
Mischien moest je geopereerd worden en kregen ze jouw niet in slaap:y:g.
Of heb je de dokter geschopt of zo .
Weet ik veel hier kun je je ziekenhuis verhalen kwijt.:r
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 29 Mei 2005 15:11
Tja ik helaas niets mogen meemaken in het ziekenhuis. Ik kom er ook niet zo heel vaak.
Salina
En niet anders!
Gepost op: Zondag 29 Mei 2005 15:30
Ja, mijn beste vriendin lag in het ziekenhuis voor haar keelamandelen!! Dus ik op bezoek, begon ze te vertellen hoe het infuus werd aangebracht.. en doordat verhaal viel ik flauw :$ Ghehe, iedereen in de kamer drukte op het alarmknopje en toen kwamen er dokters aangerend :r maar er was niks met de patienten... maar dus met mij!!!
SCHAAAAAAM..
tsjah haha en verder zelf nooit in het ziekenhuis gelegen gelukkig
Gepost op: Zondag 29 Mei 2005 17:29
Ben je ineens zelf de patient .
Ja das schaaam.:$
Gepost op: Maandag 30 Mei 2005 22:52
ik heb na een knie-operatie geprobeerd een gesprek aan te knopen met een meisje daar in het ziekenhuis, ik dacht dat der iets mankeerde, bleek het een stagiare te zijn.
Gepost op: Zondag 19 Juni 2005 13:24
:r:r:r:r:r:r
Grey
In de Wolken
Gepost op: Maandag 20 Juni 2005 19:09
jaja... grote verhalen... wat had jij aan je knie.???... ik ben 3 jaar geleden aan mijn kruisband geopereerd... die had ik afgescheurd met voetbal... maar ik lag daar dus ... en naast mij lag een jonge (marokkaan van 24) wel kei aardig en zow.. mee geplaystationt enzow...) maar hij was geopereerd aan de ziekte van "Kroon" dat is iets aan je darmen... dus hij had een super grote hechting over zijn buik heen lope... en toen moest hij opeens hoeste... en toen sprong die hechting open...
... zag je die darmen en zow... ik de doktor gebeld met da alarm... is ie snel geholpen... echt niet leuk om te zien...
Gepost op: Maandag 20 Juni 2005 19:18
te veel vocht in de knie door iets met de meniscus. gewoon gescheurd ofzoiets.
Gepost op: Vrijdag 30 December 2005 09:31
Been gebroken... Moest ik 1 nacht in het ziekenhuis blijfen, Hele ziekehuis bij elkaar gekrijst voor 1 prikje... Schaamtelijk...
Andy
Heerscht
Gepost op: Zaterdag 31 December 2005 11:55
Tja, spuiten zijn erg
Gepost op: Zondag 1 Januari 2006 19:54
Ik heb voor mijn keelamandelen in het ziekhuis gelegen en een keer mijn rechter arm gebroken. De dokter had erg medelijden met mij omdat het mijn rechter was, maar ik was toch links dus maakte het niet echt uit.
Gepost op: Maandag 2 Januari 2006 18:19
K ben nog nooit echt naar t ziekenhuis geweest. T zouw me wel lachuh lijken om als n dolle door zown ziekenhuis te rennen als cliniclown.
Gepost op: Donderdag 5 Januari 2006 18:49
Ik heb ook nog nooit in het ziekenhuis hoeven liggen.
En clowns?
dat is nou een van de dingen wara ik ECHT bang voor ben :$
Gepost op: Donderdag 5 Januari 2006 19:30
Ill die clown van Thyster ziet er wel heel eng uit.
Gepost op: Zaterdag 7 Januari 2006 19:11
heb vorig jaar int ziekenhuis gelegen (1e keer) had een gezwel in mn borst en die moes eruit. zo'n vent begon allemaal over carnaval te lulle da was wel grappig enne ja ik kwam makkelijk in slaap alleen werd ook heel onrustig wakker, ik schopte en sloeg om me heen en raakte een dokter :r
Gepost op: Donderdag 26 Januari 2006 08:10
Vanmidag weer naar het ziekenhuis voor me been,
...
Als er iets gebeurt meld ik het wel...
Gepost op: Zaterdag 28 Januari 2006 19:10
Bepke zei:
heb vorig jaar int ziekenhuis gelegen (1e keer) had een gezwel in mn borst en die moes eruit. zo'n vent begon allemaal over carnaval te lulle da was wel grappig enne ja ik kwam makkelijk in slaap alleen werd ook heel onrustig wakker, ik schopte en sloeg om me heen en raakte een dokter :r
MWahaha mep je eigen dokter neer :r