Meiden willen op Hilary Duff lijken
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 26 April 2005 19:51
Quote:
Meiden willen op de actrice Hilary Duff lijken. Dat blijkt uit een onderzoek onder 3000 jongeren van 9 tot en met 15 jaar oud van Kaboem, een groot marketingplatform voor jongeren, dat 600.000 leden heeft. Na Duff (38 procent), is het uiterlijk van Jennifer Lopez het meest gewild (21 procent). De Nederlandse actrice Lieke van Lexmond werd in 8 procent van de gevallen genoemd.
Jongens gaan voor de 'looks' van acteur Brad Pitt en rapper Eminem, niet omdat ze die zelf knap vinden, maar omdat meisjes op deze sterren vallen.
Uit het onderzoek blijkt verder dat eenderde van de jeugd ontevreden is over zijn of haar figuur. Van de personen die niet tevreden zijn, doet 17 procent regelmatig aan de lijn, 47 procent soms. Bijna 30 procent van de jongeren gaf aan zijn of haar buik het minst mooi aan zichzelf te vinden. Veertig procent noemde de ogen als het mooiste aan hun lichaam.
Beetje jammer dat niemand meer een eigen stijl probeert te creëren
Salina
En niet anders!
Gepost op: Dinsdag 26 April 2005 21:44
Ghehe.. :r Hillary sucks :$ Zij is het brave meisje, ik dacht dat meisjes toch wel eerder op Lindsay Lohan wilde lijken!!
Grey
In de Wolken
Gepost op: Donderdag 28 April 2005 20:44
haha... ben je zelf... je gaat je toch niet kleden als een ander... vind het maar niks...
Gepost op: Vrijdag 29 April 2005 10:49
Sjonge jonge.. dan gaat straks iedereen zijn haar cker blond verven... ik val neit op blond
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 29 April 2005 16:27
Tja ik wil wel een Matt Damon kapsel
Grey
In de Wolken
Gepost op: Vrijdag 29 April 2005 19:04
haha... die gast is wel stoer jah... maar ik vind Josh Hardnett relaxeter... (hoe je dat ook mag schrijven)
Gepost op: Zondag 8 Mei 2005 21:40
tja waar mijn vriendin op lijkt kan ik niet zeggen, ze heeft wel iets weg van isabella uit GTST
Gepost op: Maandag 9 Mei 2005 19:52
Ik zie ut probleem niet, die hillary is best een lekker wijf