Foto Topless zangeres valt in verkeerde handen
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 31 Maart 2005 09:20
[quote bron=http://www.nieuws.nl/bericht/7/5865]Charlotte Church zet zichzelf voor schut. De 19-jarige zangeres stuurde haar vriend rugbyster Gavin Henson per telefoon een topless foto van zichzelf. De foto lekte helaas uit. Dat meldt The Sun. Church en de 23-jarige Henson zijn sinds vorige maand een stel.
Henson verloor zijn mobieltje uit het oog tijdens de viering van een Grand Slam winst in Cardiff. Degene die Henson's telefoon vond stuurde de foto door naar een vriend. De foto belandde vervolgens na vele omzwervingen op de redactie van The Sun.
The Sun zegt dat de foto voor 20.000 pond is aangeboden aan verschillende kranten. Om verdere vernedering van de zangeres te voorkomen, publiceert The Sun de foto niet. Wel geeft de krant toe dat de rondingen van Charlotte goed te zien zijn.
"Charlotte en Gavin sturen elkaar seksueel getinte berichtjes sinds ze samen zijn. De foto is alleen maar bedoeld voor privé-plezier. Ik denk dat ze nu wel beter opletten", zegt een goede vriend.[/quote]
Als ik de foto mocht tegenkomen zijn jullie de eerste die hem zullen zien
Gepost op: Donderdag 31 Maart 2005 15:03
Wh00t, ikke wil zien.
Gepost op: Donderdag 31 Maart 2005 17:44
ik heb hem ook niet gezien.. maar ook nog niet voor gekeken
Grey
In de Wolken
Gepost op: Maandag 4 April 2005 13:40
beetje irri muziek (die ze maakt) ... maja.. dat wil nix zegge
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 4 April 2005 16:10
Alleen de foto is nergens te vinden :?
Gepost op: Maandag 4 April 2005 17:20
Hmm.. das dan weer minder ja.. :(
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 11 April 2005 16:24
Nog steeds niets gevonden en ik wil ze al niet eens meer zien.
Gepost op: Maandag 11 April 2005 16:35
Haha.. ik heb wel sites gevonden waar ze stonden Maar die zijn volgens mij ook weer aangeklaagd, want waarom zouden ze het anders weghalen...
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 11 April 2005 21:58
Misschien ook maar beter dat ik de foto niet heb.