Jou grootste blunder?

Grey
In de Wolken
Hey hey allemaal...

maybe is het wel leuk om eens wat meer over elkaar te weten te komen en dus ook je grootste blunder te vertellen...

*ben nu ff zelf hard aant denken wat de grootste of een hele grote blunder was die ik ooit heb "kunnen" maken...*
Ricardo
Topical
hmz

denk dat ik het wel weet

op de basisschool ooit met mijn arm vastgezeten tussen de muur en de leuning van de trap, heb daar een half uur klem gezeten, bleek dat ik er zo weer uit kon als ik een stap naar achter zette

:y
Grey
In de Wolken
heeft even geduurt voor dat ik myn reactie heb kunnen plaatsen maar nu alles gefixet is... hier komt mijn blunder...

De blunder die ik heb begaan is nog niet zo lang geleden gebeurd... ik moest zaterdag 's avonds werken en moest 3 tafels bedienen ... eentje van 4 mensen en 2 van 8 mensen... (niet zo heel lastig...) maja... van te voren kreeg ik te horen dat aan een van de tafels de grote directeur van Center Parks "het Heyderbos" kwam eten... naja... er werd niet gezegt wie het was dus jah... ik ben gewoon gaan werke... had ik een bestelling opgenomen van 2 tafels... en heb ik 5 minuutjes me uitgeslooft om alle drankjes er top uit te laten zien (een paar coctails... en wat speciale koffies...) loop ik naar de tafels toe... die stonden op een ophoginkje ... ben ik al 1000-den keren op en af gelopen en deze keer ging het ook gewoon goed... wil ik de eerste tafel bedienen die ik had opgenomen (ook goed Phiewww)... maar toen kwam de 2de tafel... een carona volgens mij ging goed... maar toen pakte ik wat anders er af en toen ging het dienblad over de grond... een vrouw was een beetje nat geworden... (niet van mij)... was gelukkig niet de tafel van de "hoge pief" die bleek op de vorige tafel te zitten... ik dus alles netjes opgeruimt en later die avond kwam er een man aan die stelde zich voor als Ronald... de grote baas van mij... hij gaf me zelfs een complimentje over de leuke manier waarop ik de mensen bediend had en hoe ik alles heb opgelost... (maja... ik had dus wel die dikke blunder gemaakt...)

Ik laat jullie weer weten als ik weer iets echt fouts heb gedaan...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik heb vandaag pas een blunder gemaakt.. !!! Heb namelijk thee over mijn laptop laten vallen... das niet echt goed voor dat ding.. Dus ja ik d8 ik maar hem even droog..... Dus zet hem uit.. haal het toetsenbord eraf en zo.. maak netjes alles droog... Zo gezegd zo gedaan.... Wil ik dat ding aan zetten... doet hij gewoon helemaal niets meer... dus ja nu heb ik zo'n leenlaptop... want mijn eigen laptop is dood...
Grey
In de Wolken
zware sjit... gecondoleert maat...