Update Topical

Andy
Heerscht
Vanaf nu is het mogelijk om het aantal actieve topics links in het menu aan te passen.
Daarnaast is het ook mogelijk om een keuze te maken hoeveel topics er per pagina moet worden weer gegeven. Een grootse update dus

Ook is er een kleine wijzinging doorgevoerd in de UBB. Misschien dat ik vandaag nog een TODO met Changelog pagina maak. maar dat is nog niet zeker.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Good job
Wat is er verandert dan aan de UBB??
Andy
Heerscht
Ik heb er wat fouten uitgehaald
thyster
dat ben ik dus
moet je nix over zeggen dan heeft niemand da in de gaten joh
Sjhithappens
Ðikke Jan
haha.. idd..
Andy
Heerscht
Voor de mensen die het nog niet wisten.
Te grote foto's worden verkleind. Tot deze versie werden ze alleen maar verkleind, maar als je er nu op klikt opent hij zich op origineel formaat in een popup.
De trage laadtijd van een topic is te wijten aan deze extra functies. Ze worden namelijk als het ware eerst gescreend op formaat en indien nodig worden ze verkleind. Dat is de reden waarom het fototopic er een halve minuut over doet om te laden.
Ik ben momenteel bezig met het zoeken naar een snellere mogelijkheid. Maar dat laat ivm andere werkzaamheden op zich wachten.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow oke dan.. maar andy is het dan moet misschien tijdelijk wel handig om bij het foto topic maar 10 posts per view te hebben..
Andy
Heerscht
Jah okey, maar dat is een enkele uitzondering die een beetje doelloos is. Dus gewoon geduld hebben.
Andy
Heerscht
Vandaag heb ik een updates pagina toevoegd. Deze pagina zal topics zoals deze moeten gaan vervangen. De pagina is te vinden door onderin op het versienummer te klikken.
Hopelijk zal deze pagina voldoende informatie bieden over het reilen en zeilen op Topical.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het forum komt er steeds beter uit te zien :o
Andy
Heerscht
Thnx, de veranderingen zijn dus niet onopgemerkt gebleven
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee hoor.. het valt meestal wel gelijk op hoor En natuurlijk kijk ik dan gelijk ff bij de updates
Andy
Heerscht
Ik heb zojuist het plaatje bij de poll in een echte grafiek veranderd. Althans, de afbeelding lijkt nu op een grafiek. Hij is alleen kleiner.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow oke dan
Martinos
Lid
Mooi !!
Andy
Heerscht
Wat vinden jullie van de header?
Rick
//
Nice, houden zo
Grey
In de Wolken
TODO???

"To do???"

"Dingen nog te doen?"

Andy
Heerscht
Yup, dat is de vertaling jah
Bartje
Lid
Misschien ligt het wel aan mijn laptop, maar als ik naar topical ga worden de plaatjes niet geladen. Als ik dan doorga naar een topic krijg ik de plaatjes wel en ook als ik daarna terugga naar home dan doen ze het wel :?. Het kan aan mij liggen maar hij doet dit alleen bij deze site.
Andy
Heerscht
Misschien dat Topical nog in je cache staat. Misschien dat F5 toetsen helpt.
Ik kan cachen misschien uitzetten, maar het gevolg is dan dat hij langer moet laden.
Rick
//
Lijkt me geen goed idee
Sjhithappens
Ðikke Jan
Nee idd.. ik zou hem wel laten cachen.. anders dan duurt het laden idd een stuk trager..
Bartje
Lid
hmmm.... Als ik de site open zonder "www." ervoor dan laadt hij hem wel gewoon. vreemd :?
Rick
//
Ja, dat is je cache

CTRL+F5 moet werken
Sjhithappens
Ðikke Jan
Bij mij is het ook zo als ik de site laad dmv http://topical.nl, dan doet hij het bij mij gewoon goed, maar als ik http://www.topical.nl intype, dan krijg ik ook geen plaatjes

Dit is alleen als ik hem nieuw open en er nog geen open heb staan...
Andy
Heerscht
Das minder, maar dat ligt volgens mij aan cache ofzow.

Ik heb trouwens nu de nieuwe sectie online gezet. Alleen er is nog niets gebeurd dus er staat niets in. :?
Andy
Heerscht
Even een kleine kick.

Vanaf nu zet hij de ubb en de smilies niet meer automatisch achterin, maar op de plek waar de cursor staat. Dit is me eindelijk gelukt, mocht het ergens niet werken laat het met dan weten.
Rick
//
Hier werkt het niet (IE). Als ik op een smile klik, gebeurd er nix :'(
Andy
Heerscht
Het werkte dus toch niet, terwijl het eerst wel werkte. Een tegenvaller
Darth Vader
The Force
voor de rest ziet alles er netjes uit. jammer dat het niet zo goed werkte.