Andr? Hazes is niet meer
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 23 September 2004 18:58
Ook wij zullen er maar even aandacht aan besteden. Andr? Hazes is overleden op 53jarige leeftijd.
Ik vond zijn muziek zo nu en dan wel leuk. Maar het is jammer dat zo'n artiest dan dood moet gaan.
Gepost op: Donderdag 23 September 2004 19:44
nee, laten we dat eens even niet doen.
k wordt er helemaal ziek van de heledag die liedjes en mensen die opeens andre's beste vriend waren. k wordt er een beetje ziek van.
telkens als er een bekende nederlander dood gaat dan is opeens de rest van nederland zijn "beste" vriend.
En als protest daartegen wil ik nu eens even dat we er niet over gaan lopen slijmen en zeggen dat zijn liedjes zow geweldig waren, maar zeg gewoon ff eerlijk wat je van zijn liedjes vind/vond.
Gepost op: Donderdag 23 September 2004 19:48
Ja het is heel erg dat we afschied moeten nemen voor zo'n groot artiest!!! :n

Andr? Hazes
30 juni 1951 - 23 september 2004
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 23 September 2004 19:52
Ik vind zijn muziek niet goed genoeg om achter elkaar af te spelen, maar zijn muziek is niet slecht. Dat heb ik zojuist ook al gezegd. Ik vind het wel lachen muziek. Alleen zwak van de radiodingen, nooit hoor je zijn muziek en ineens....
Gepost op: Donderdag 23 September 2004 19:58
Ja das waar overal Andr? (Ik mag Andr? zeggen
) en de hele tv-programmering straks ook weer aangepast. Daarstraks was hij zelfs op TV :?. Maar ik vond zijn muziek wel goed. En vooral de vlieger!!!!!!!!
Gepost op: Vrijdag 24 September 2004 16:56
Sjhithappens zei:
Ja het is heel erg dat we afschied moeten nemen voor zo'n groot artiest!!! :n
[afbeelding]
Andr? Hazes
30 juni 1951 - 23 september 2004
ik kom er net achter dat hij op zelfde dag jarig was als ik
Grey
In de Wolken
Gepost op: Vrijdag 24 September 2004 17:03
mmm... ik vind het wel jammer... toch wel een apparte nederlands"ch"e zanger... maja.. om nu te zeggen dat ik er om kan gaan zitte rouwen... ney ney dat gaat ook weer te ver... maja... wel veel suc6 aan de nabestaande... (zoals het hoort)
groeten Joost...