Teenage Dirtbag

Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik was laatst het liedje Teenage Dirtbag van Wheatus aan het luisteren en ik kon er niet opkomen van welke film hij is... Misschien dat jullie mij hierbij kunnen helpen.....
Andy
Heerscht
Volgens mij van de film: Loser
Grey
In de Wolken
wist niet eens dat het een soundtrack van een movie was...
Sjhithappens
Ðikke Jan
Oke.. thnx :o
Sjhithappens
Ðikke Jan
Heeft iemand toevallig deze film al weleens gezien???
Ik zou hem graag een keer willen zien, maar kan hem nergens vinden :(
Andy
Heerscht
Nope niet gezien en ook nooit van gehoord. Misschen bij de videotheek.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja ik denk ook dat ik daar moet gaan kijken Op i-net is hij nrgens te vinden. en ook neit op alle downloadprog's
Sjhithappens
Ðikke Jan
Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik de film kunnen bemachtigen. Ik zal hem binnekort kijken en laat wel weten wat ik ervan vind!!
Vonne
Lid
hij is wel lol
Me vriend heb em pas ook gedownt
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ow haha kee dan (de film of het liedje)?
Vonne
Lid
allebij
Andy
Heerscht
Nice een kleine review in Media is altijd welkom
Sjhithappens
Ðikke Jan
Oke komt ie dan:

Het is een typische high-school movie. Paul woont op het platteland en hij gaat studeren in de grote stad. Hij komt hier op kamers te zitten met een stel rijkeluis kinderen, die alleen maar zuipen en feesten. Paul daarentegen moet goed zijn best doen om zijn school beurs te behouden. Op zijn eerste dag ontmoet hij een meisje, Doris, en wordt verliefd op haar. Alleen zij is verliefd op een van zijn professors en heeft daar ook een 'relatie' mee. Paul wordt door zijn uitgestuurd door zijn kamer genoten, omdat hij leert ipv feest en komt bij een dierenartspraktijk te wonen. Paul koopt 2 kaartjes voor een concert van een band en vraagt Doris mee. Doris moet eerst nog naar een zoeken naar een baan, dus ze spreken af bij het concert. Als Doris bij een winkel is om te vragen voor een baan, komt ze een van de ex-kamergenoten tegen van Paul, die toestemming hebben om in Pauls huis een feest geven en vraagt of Doris even meegaat. Dat doet ze en op het feest wordt ze misselijk en raakt bewusteloos. Intussen zit Paul alleen bij het concert. Als hij terug thuis komt, ziet hij haar liggen en brengt haar naar het ziekenhuis. Daar bellen ze de professor, omdat hij aangeschreven staat als haar hulp. Die zegt echter geen tijd voor haar te hebben. Dus Paul neemt haar mee naar zijn huis. Vanaf dat moment trekken Paul en Doris veel met elkaar op. Waardoor Paul nog meer van haar gaat houden. Als Doris weer helemaal bezig is, plant Paul een romantische avond voor hun tweeën. Maar als hij dan terug komt is de professor daar en neemt Doris mee naar zijn huis. In de tussentijd zijn de 3 ex-kamergenoten van Paul erachter gekomen dat de Professor een relatie heeft met Doris, wat niet mag, en chanteren hem hiermee om een A (een 10) te krijgen. Als Paul dan met hem wil praten, denk de professor dat hij ook een A wil en beloofd hem die ook. Als Doris bij Paul weg is baalt hij er flink van en denkt er zelfs aan te stoppen met school. Hij krijgt ook nog ruzie met zijn 3 ex-kamergenoten omdat hij er achter is gekomen dat ze Doris gedrogeerd hadden en dat bij veel andere meiden doen. Op het eind hoort Doris een telefoon gesprek van Paul met zijn pa, waarin ze hoort hoeveel hij van haar houd. En als ze dan samen met de professor is komt ze erachter dat Pauls liefde veel echter is en de film eindigt als ze samen zijn.

Dit was een beknopte samenvatting, het was wel een leuke film, dus ik raad iedereen aan om hem te gaan kijken