Carnaval

Andy
Heerscht
'Waar leven we naartoe eigenlijk? Vingers? Jah Carnaval'
Het is carnaval, jippie. Wat ga jij doen?
Ik helemaal niets, gewoon relaxed naar de optocht kijken :c
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik ga 5 dagen lang, alcohol door mijn lijf spoelen, gewoon flink feesten en gek doen !!!
Grey
In de Wolken
haha... carnaval zit er voor mij al weer op... vrijdag en zaterdag op stap geweest... zondag niet veel uitgevoerd... en vandaag rijexamen gedaan... morge weer werken... druk druk druk duzz.
Salina
En niet anders!
Ik ben vrijdag, zaterdag en zondag al weggweest.. en nu strakjes nog en morgen de laatste dag
t bevalt weer goooeeedd
Andy
Heerscht
Ik ga dadelijk naar een lichtjesoptocht, uiteraard zal ik wat foto's plaatsen
Rick
//
Carnaval? Wat is dat?

Tja, 't westen he Hier vieren we geen carnaval, dus voor mij was het een gewoon weekend...
Andy
Heerscht
Vage, slechte foto's.

Carnaval is een feest waarin veel gezopen wordt. Er is een optocht waar oa. kinderen van 13 als een gek staan te feesten. Er wordt een prins uitgekozen die samen met een Raad van Elf op een wagen staan te springen. Gemiddelde leeftijd is 40 en dan zijn er van die meiden van 17 die met korte rokjes deze raad van elf bij staan. Deze meiden dansen dan af en toe een keer.
In principe is het een feest van 4 dagen waarin je jezelf gewoon belachelijk zet.
Salina
En niet anders!
Wij noemen het vastenavend..
Wij beginnen al 3 weekenden voor de krokusvakantie met het 'neuzenbal' dat is de opening, dan elk weekend vrijdags, zaterdags en zondags feesten tot aan de intocht (afgelopen zaterdag) en we eindigen dinsdagnacht om 00.00u met een spektakel op onze grote markt met verschillende bandjes...
thyster
dat ben ik dus
K heb ieder weekend carnaval
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.. ik heb ook een hele goeie carnaval gehad.. tis alleen zonde dat het weer voorbij is, maar ja Volgend jaar maar weer eej
Andy
Heerscht
Nu ligt iedereen bij te komen van de zware carnaval.
Vooral wagenbouwers:
Grey
In de Wolken
jaja... het was me weer wat jah... maar nu gaat het gewone feesten maar weer lekker door...
Andy
Heerscht
Van die feestjes tot 04.00 uur en dan de dag erna ziek zijn :n
Sjhithappens
Ðikke Jan
Haha.., ik was ook om 4 uur naar huis gegaan.. maar was zo fit als een hoentje hoor de volgende dag
bepke
Lid
Andy zei:
Nu ligt iedereen bij te komen van de zware carnaval.
Vooral wagenbouwers:
[afbeelding]

die komen bij mij uit de buurt. binne kort weer carnaval lkkr feesten
Brabantse
Lid
Ik ga 1 dagje carnaval vieren. Vind het niet echt heel bijzonder, maarja Nooit iemand te dichtbij laten komen.