Homepage - Vrije tijd en Ontspanning - U2 op 13 juli in Nederland

U2 op 13 juli in Nederland

dat ben ik dus

Quote:
DELFT - Al maanden ging het gerucht, maar maandag heeft concertorganisator Mojo het officieel bekendgemaakt: U2 geeft een concert in Nederland.

De Ierse band treedt op 13 juli op in de Amsterdam ArenA. De wereldtournee The Vertigo/2005 begint op 28 maart in het Amerikaanse San Diego.

U2 trad vier jaar geleden voor het laatst in Nederland op. Tijdens de Elevation Tour gaf de groep toen drie concerten in het Gelredome in Arnhem.

De komende tournee volgt op het in november verschenen How to dismantle an atomic bomb, het elfde album van de Ieren. De kaartverkoop voor het concert op Nederlandse bodem begint zaterdag 5 februari om 10.00 uur.

Niet mijn favoriet maar mischien voor jullie wel

Heerscht

Voor mij ook niet echt. Het laatste nummer is wel phat. Doe mij de beatles maar.

Ğikke Jan

Ik vind wel dat U2 hele goeie muziek hebben, ze hadden ook niet voor niets meer dan 8 liedjes in de top 100 van de top 1000 allertijden

dat ben ik dus

Jah maar op welke plaatsen 1000 tot 992 ???

Ğikke Jan

nee het was in de top 100 er van eej dus dan is het nooit 1000.. wel goed lezen eej en er stom er maar 1 van in de top 10 en dan verder ongeveer wel gelijk verdeeld, het was een van de best scorende bands, alleen Queen was volgens mij beter!!!

dat ben ik dus

sorry nie goed gelezen.

Ğikke Jan

haha.. ik vergeef het je

The Force

w00t dit vind ik wel goeie muziek.

In de Wolken

leuke muziek... maar ze worden wel erg de hemel in geprezen moet ik zeggen... ook een beetje asos hoor... geef mij maar Mark Knofpler... (zanger van de Dire Straits)... ga er 18 april met papa heen

The Force

mark knofpler :k

Ğikke Jan

WTF is Mark Knofpler

Quickreply