Dance Valley meerdaags festival
Andy
Heerscht
Gepost op: Dinsdag 18 Januari 2005 18:31
Quote:
Het was de wens van menig bezoeker, maar ook van de organisatie. Dance Valley zal dit jaar een driedaags evenement worden. Organisator UDC maakte dit vandaag bekend. Alle betrokken authoriteiten hebben inmiddels het groene licht gegeven.
Het dance-festival zal plaatsvinden op 5,6 en 7 augustus in Spaarnwoude. Het meerdaagse feest is een primeur voor Nederland op dancegebied. In 2004 poogde de organisatie het feest extra glans te geven door het over meerdere dagen te laten beslaan. Dit mislukte, omdat niet op tijd een goede politiebezetting geregeld kon worden.
Op vrijdag 5 augustus start het evenement om 10.00 uur. De muziek start om 13.00 uur en de bezoekers zullen vervolgens overnachten op een speciaal ingerichte camping. Op zaterdag 6 augustus volgt de traditionele Dance Valley zaterdag die eveneens om 10.00 uur zal aanvangen. Na afloop van het festival kunnen de passe-partout houders terug naar de camping om daar te overnachten. Op zondag is het eerste meerdaagse Dance Valley voorbij en zullen de laatste bezoekers om 15.00 uur het terrein hebben moeten verlaten?.
Kaarten kosten 62,50. De ticketprijs voor een campingkaart (passe-partout) bedraagt 95 euro.
Dus voor de liefhebbers nog meer dance. Niet mijn smaak, maar ik vond het wel leuk om hier te melden.
Gepost op: Woensdag 19 Januari 2005 18:45
volgens mij ben ik te jong om daar heen te gaan, helaas
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 08:41
95 euro valt best mee, maar k vind het wel een beetje genaaid klinken, de laatste dag mag je er alleen maar wakker worden, echt feest izz er dan niet meer volgens mij :?
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 09:15
Tja, das wel minder. Het is ook moeilijk om zo'n feest van drie dagen te doen. Ik vind gewoon na de tweede dag optieven.
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 11:10
hoezow??
pinkpop kan toch ook voor 3 dagen feest zorgen, waarom zou het dan met alleen dance muziek niet kunnen :?
Trouwns k vind het toch n beetje vaag van UDC want had id&t niet vorige jaar al een meerdaags dance event ?? Njoy toch ???
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 11:14
Tja, mij maakt het geen zak uit. Ik kan me er ook niet druk om maken, ik ga er toch niet heen :c
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 13:05
Maar wat als ik nou na de tweede nacht wakker blijf, hoe ik dan niet weg, want dan hoef ik niet wakker te worden
:c
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 20 Januari 2005 13:15
Haha, denk het niet nee.
Maar ik denk dat de derde dag er is zodat de mensen hun roes kunnen uitslapen alvorens ze geacht worden te vertrekken.
Het is geen doen voor mensen die doorfeesten tot 3 uur 's nachts en dan naar huis moeten.
Gepost op: Vrijdag 21 Januari 2005 10:21
hoezow gebeurt toch meestal,
Zow relaed lijkt het me nie om tot laat te feestenen dan op n lek luchtbed te moeten liggen :?
Gepost op: Woensdag 26 Januari 2005 22:38
lijkt me dus echt een k*tfeest. ik zou er mijn geld niet aan uitgeven