Doping

BramPie
Lid
Worden er in Nederland ook zoveel renners/sporters betrapt op doping? Bij ons is het een ware plaag aan het worden. Enkele vb

Rutger Beke: triatleet, 3e in Hawai 2001, zit momenteel op de rechtbank om zijn onschuld te bewijzen.

Johan Museeuw: won zowat alles, wil niet toegeven dat hij genomen heeft ookal zijn er bewijzen van.

Ben Berden: veldrijder (gisteren toegegeven dat hij genomen heeft)

Filip Meirhaeghe: mountainbike. Heeft ook direct toegegeven dat hij genomen heeft.

Ik vind dit allemaal schandalig, en de sport verliest er zijn geloofwaardigheid door!
thyster
dat ben ik dus
ik gebruik doping
Andy
Heerscht
Het is een tijd terug wel geweest met enkele oranje spelers. Nandralon ofzoiets. Daar zat ook een van de boertjes bij.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ik vind het echt zielig, als je het niet kan heb je gewoon pech, dan ga je toch geen zooi gebruiken om beter te worden, dan heb je toch geen zelfrespect
BramPie
Lid
Indd en dan zorg je voor een vervalsing van de sport! Wat voor de niet-pakkers heel erg moet zijn!
Grey
In de Wolken
jah... Jaap stam en Edgar zater er bij
BramPie
Lid
Zijn die ooit geschorst geweest ervoor?
Andy
Heerscht
Ronald/Frank de Boer, volgens mij wel. Maar het is ook een aantal jaren geleden. 6 jaar terug ofzow. Wat ik nog wel weet is dat het voer was voor Cabaretiers,
BramPie
Lid
hehe
thyster
dat ben ik dus
En vergeet Nico v/d burg niet, bij onze plaatselijke dart club.
BramPie
Lid
Doping voor het dartsen? Alcohol zeker
Grey
In de Wolken
haha lol... Jaap en Edgar zijn toch wel geschorst geweest of nie???