wat vinden jullie ervan

thyster
dat ben ik dus
ey ff een vraag je aan al onze nieuwe leden.
Wat vinden jullie van de site en wat zouw er eventueel nog verbeterd kunnen worden???
Sjhithappens
Ðikke Jan
Heyz...

Het ziet er allemaal wel goed uit, maar toch heb ik 1 klein dingetje wat eventueel verandert kan worden.. maar ik weet niet of jullie dat kunnen veranderen. Ik vind het namelijk makkelijk als de smiley's ook getypt kunnen worden d.m.v. hoofdletters. Dit ben ik namelijk gewend.

Maar verder geen commentaar!!
Keep up the good work!!

Oudoe!!:c
Grey
In de Wolken
Klopt... helemaal gelijk in... weet niet of het al is veranderd als het mogelijk is... ff checke... helaas nog niet... naja veel groeten.. bye
Andy
Heerscht
Sorry, ik kan momenteel niet bij de source komen. Reden? Die staat op mijn harddisk en die is kapot. Dus voorlopig moet het maar zo
Sjhithappens
Ðikke Jan
Heyz..

Zoveel maakt het ook niet uit hoor , tis gewoon ff wennen zo
En nog iets, misschien is het er wel maar kan ik het niet vinden , maar het is misschien ook handig om ergens (b.v. de 10) laaste posts neer te zetten, das makkelijker kijken of er iets verandert is!!
Het is maar een suggestie

Oudoe
Andy
Heerscht
Bij de actieve topics bovenin te zien op de index. Is een aparte pagina met de topics waarin het laatste gereageerd is.
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja, ik weet het ik blijf zeuren, maar dat is alleen bedoelt om het forum n?g beter te maken
De leeftijd klopt bij mij namelijk niet... :?