Wat vind jij nou echt belachelijk?
Gepost op: Donderdag 4 Februari 2010 15:09 | Bewerkt op 04/02/2010
Dit vind ik belachelijk:
Belachelijk dat maat 36 altijd zo snel uitverkocht is! Hoe kom ik nou aan leuke schoenen als er altijd maar 1 paar word besteld?
Gepost op: Donderdag 18 Februari 2010 15:45
Wat dacht je van maat 42
Gepost op: Donderdag 28 Oktober 2010 09:51
haha, ik heb altijd het probleem met maar 41, en mijn vriendin met maat 38. Zij beweert dat er altijd nog een maat 40 en 41 is als zij schoenen koopt, maar geen 38 meer van degene die zij leuk vind, en ik beweer dat juist andersom! Ik denk dat dat bij iedereen zo gaat. Maar heb een beetje zo'n bijgeloof, dat als de schoenen op zijn dat dat zo had moeten zijn, en als ze er nog wel zijn in mijn maat betekent dat dat ik ze echt meot kopeN!
Andy
Heerscht
Gepost op: Donderdag 28 Oktober 2010 20:59
Dat heb ik af en toe met kleding in bepaalde winkels, van mijn maat is er nooit iets op voorraad.
Punt van wat ik belachelijk vind is dat er op de snelheidsaanpassingsborden op de snelweg 50 staat en iedereen 30 gaat rijden of als er 90 staat dat ik niet harder kan dan 70, omdat iedereen er dik onder zit.
Gepost op: Donderdag 13 Januari 2011 16:21 | Bewerkt op 20/01/2011
Wat ik belachelijk vind... Ik moet een reactie krijgen van een sollicitatie, en zou dat eigenlijk gister, maar mss vandaag horen, en tot nu toe niets gehoord. Was een sollicitatie voor een website editor, waar ik dan teksten moest schrijven en een blog bijhouden enzo. Maar daar kan ik me echt zo over opwinden, dat ik gewoon twee dagen COMPLEET in de stress zit, en ze gewoon niks laten weten :(
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 14 Januari 2011 20:48
Ik hoop dat je inmiddels al bericht hebt. Het is niet netjes om iemand te lang te laten wachten, vooral niet met zo iets.
Gepost op: Dinsdag 18 Januari 2011 15:18
Uiteindelijk op vrijdagmiddag iets gehoord, maar toen al ervanuit gegaan dat t m niet geworden was. Wat ook zo was. Jammer, maar helaas pindakaas. Moet nu wel een beetje opschieten, want over 2 maanden loopt mn contract bij mn huidige baan af...