Internet Daten?
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 19 December 2004 15:07
Steeds vaker hoor ik van mensen dat ze hun ware via internet hebben ontmoet. Mensen daten er op los via internet.
Ik vind het een beetje zinloos. Ik moet iemand eerst gezien hebben voordat er wat kan ontstaan. Althans dat is mijn eerste mening, misschien ooit in de toekomst dat ik er anders over denk. Maar hoe denken jullie erover?
Salina
En niet anders!
Gepost op: Zondag 19 December 2004 15:12
T lijkt me echt helemaal niks. Mensen doen zich op het internet heel anders voor dan dat ze zijn. Je kan alles zeggen, want ze zien je toch niet..
Soms hoor je ook dat die internetafspraakjes mis gaan en dat het een oude enge vent is ipv een leuk iemand 
Als ik een leuk iemand heb leren kennen vind ik het wel weer handig dat msn bestaat, dan gaat het leren kennen wel sneller, maar dan heb ik meestal in 't echt ook gesprekken met die persoon gehad 
[kerst]
Gepost op: Zondag 19 December 2004 18:35
Via internet daten leer je elkaars innerlijk wel beter kennen, terwijl je in t echt nie zow snel op zown lelijk iemand af zouw stappen. Duzz t heeft wel z'n voordelen dat internet date.
Gepost op: Zondag 19 December 2004 21:33
thyster zei:
Via internet daten leer je elkaars innerlijk wel beter kennen, terwijl je in t echt nie zow snel op zown lelijk iemand af zouw stappen. Duzz t heeft wel z'n voordelen dat internet date.
idd, het is een stuk 'eerlijker' maar het uiterlijk ken je vaak niet. Maar daar hebben ze de webcam voor uitgevonden. Btw, Martinos, je zegt niks over kimey!
Gepost op: Zondag 19 December 2004 21:53
Nee, het is helemaal niet eerlijker. Iedereen kan lullen wat hij wilt, en je leert elkaar zo helemaal niet goed kennen. Als je voor iemand staat weet je met wie je praat, via internet kan het alleen maar gevaarlijk zijn. Al heb je van die datingsite's die daar vaak allerlij oplossingen voor zoeken.
Andy
Heerscht
Gepost op: Zondag 19 December 2004 21:57
Ikzelf ben via msn veel losser. Ook al zou je iemand durven ontmoeten. Mensen hebben een ander beeld van je. En dan kun je wel denken van vooral jezelf zijn. Maar de ander weet daar toch niets van.
Ik ken 85% uit mijn msn lijst. Stuk voor stuk mensen die ik eerder heb gezien/ontmoet en die kennen me. Vind ik veel beter dan de 140 mensen waarvan ik 70% nooit heb ontmoet.
Grey
In de Wolken
Gepost op: Maandag 20 December 2004 12:58
Heb een meisje op het oog op het werk... heb al een paar keer met haar leuk kunnen spreken en we maken binnenkort een afspraak naar de bios... dus 
Is nix geworden... BTW
Gepost op: Maandag 20 December 2004 15:51
Grey zei:
Heb een meisje op het oog op het werk... heb al een paar keer met haar leuk kunnen spreken en we maken binnenkort een afspraak naar de bios... dus
Wat heeft het met internet daten te maken??
Andy
Heerscht
Gepost op: Maandag 20 December 2004 15:54
thyster zei:
[...]
Wat heeft het met internet daten te maken??
Ik dacht hetzelfde :?
Gepost op: Maandag 20 December 2004 22:55
Ik heb er wel ervaring mee...
Ik stond er net zo tegenover als jullie... Ik heb toen een keer een meisje leren kennen dat nogal in de smaak viel. Uiteindelijk, na veel te hebben gechat / gecamd, hebben we elkaar ontmoet en dat is toen erg meegevallen...
Maar echt op zoek gaan naar iemand lijkt mij nog steeds niets, maar het is zeker goed mogelijk om met toeval iemand tegen te komen!
Gepost op: Maandag 20 December 2004 23:02
ach het kan altijd meevallen zoiets als het maar klikt kan het prima
Gepost op: Dinsdag 21 December 2004 17:44
Er is volgens mij maar meisje in mijn lijst die ik niet ken en wel veel mee chat op MSN, dus ja dat zegt eigelijk al wel genoeg eej. Het chatten is trouwens wel makkelijk om met andere gewone (of speciale
) vriendinnen praten, want het je bent meestal minder verlegen.
Gepost op: Dinsdag 11 Januari 2005 21:22
Internet date kan leuk zijn maar om dan meteen de eerste en beste dag een relatie mee te beginnen nee.. En ik heb zelf wel Internet dates gehad, maar ontmoet liever een meissie tijdens de vakantie (alles beter dan via internet)
Gepost op: Zondag 6 November 2005 20:02
Ik heb een aantal internet dates gehad.
De 1ste was 3jr geleden met Danny en het was na 2 maanden MSN'n/mailen/SMS'n/bellen tot een ontmoeting gekomen. Direct verliefd van beide kanten en uiteindelijk een LAT-relatie gehad van 5 maanden. Helaas ging het door omstandigheden (waar we beiden niets aan konden doen) uit, maar ik heb nog steeds contact met hem en hij komt ook elke maand op visite bij me. Dat is dan heel gezellig. We MSN'n en mailen ook nog steeds en we zien mekaar vaak op de webcam.
De volgende was Marcel die vrij snel na Danny kwam en met hem heb ik vrijwel direct afgesproken. Ook liefde op het 1ste gezicht en ook dat ging helaas na korte tijd door omstandigheden uit. Ik heb toen lange tijd geen contact gehad met hem, maar sinds een paar weken mailen we weer en dat gaat goed. Ik heb hoop dat het ooit nog goedkomt, omdat de omstandigheden nu 200 % verbeterd zijn.
Toen kwam Ruud en met hem heb ik een aantal keer op MSN gezeten, mekaar uiteindelijk een paar keer ontmoet. Hij overdonderde mij echter met overdreven veel aandacht (bloemen, SMSjes, telefoontjes, mails) en hij was meer gek op mij dan ik op hem. Uiteindelijk vond ik dat hij toch niet mijn type was en heb ik het contact verbroken.
Nu ben ik dus vrijgezel weer en dat bevalt me prima hoewel ik best weer een relatie met Marcel zou willen hebben.
Maar een volgende keer zal ik niet meer zo gauw een internet date willen. Het blijft toch ook gevaarlijk en ik heb gelukkig mazzel gehad dat deze 3 mannen dan wel goede bedoelingen hadden, want het had ook behoorlijk fout af kunnen lopen...
Gepost op: Vrijdag 13 Januari 2006 10:39
Voor de heren die van spannende verhalen houden, hieronde een linkje van een meid die ervan houd deze te vertellen!
==Link Verwijderd==
Andy
Heerscht
Gepost op: Vrijdag 13 Januari 2006 14:10
Het is niet de bedoeling om hier een link naar 18+ mateiaal te plaatsen. Het is en blijft een jongerenforum.
Dat ik dit nog meemaak tijdens een stage :#