Maxima is zwanger

Andy
Heerscht
Quote:
Prinses M?xima is zwanger. Komende zomer hoopt ze samen met haar echtgenoot prins Willem-Alexander een broertje of zusje voor prinses Amalia te krijgen. Regeringskringen hebben de zwangerschap van M?xima gisteravond bevestigd. Daarbij wordt gezegd dat de zwangerschap nog niet de kritieke dertien weken is gepasseerd. De RVD heeft het bericht dan ook nog niet bevestigd.

Voor koningin Beatrix betekent de zwangerschap van prinses M?xima dat ze volgend jaar, als ze 25 jaar op de troon zit, in korte tijd twee keer grootmoeder wordt. In april verwacht Mabel, de echtgenote van prins Friso, haar eerste kind.

Na het overlijden van Bernhard eindelijk eens verheugelijk nieuws.
Minish
Lid
Koninklijk nieuws boeit me niks
Jento
Lid
Ik wou haar wel zwanger maken das beter als die prins
Andy
Heerscht
Quote:
Het bericht in De Telegraaf dat M?xima zwanger zou zijn van haar tweede kind is niet in goede aarde gevallen bij de prinses en kroonprins Willem-Alexander. Ze zijn zelfs zo boos dat ze een ontmoeting met journalisten, die gepland stond voor dinsdag, hebben afgezegd.

Het paar heeft geen zin in verdere vragen over de vermeende zwangerschap. Deze is namelijk nog steeds niet officieel bevestigd door de Rijksvoorlichtingsdienst of het stel zelf. In 2003 maakte M?xima zelf het nieuws bekend dat ze zwanger was tijdens een ontmoeting met journalisten.

Het Algemeen Dagblad meldt dat de vroegtijdige berichtgeving gevoelig ligt. De vorige zwangerschap verliep namelijk niet helemaal vlekkeloos. Bovendien is het Koninklijk Huis nog steeds in rouw vanwege de dood van Bernhard.

Roept dus veel vraagtekens op.
Grey
In de Wolken
Naja... laat ze toch lekker aandoen.. tis hun leven... wat rust kan geen kwaat
thyster
dat ben ik dus
Als ie maar niet op zn vader gaat lijken
Minish
Lid
Lol, dat zou ook wel geinig zijn, als dat nu duidelijk zou worden
Sjhithappens
Ðikke Jan
Ja idd.. laat ze lekker met rust
Martinos
Lid
Nah, lekker ballen tot ze vallen. Nix mis mee toch
Grey
In de Wolken
wat die vetklodders van onze aanstaande koning??? laat em maar wat gaan lijnen... inplaats van onze belasting te nuttigen